Skelbiama, kad tai yra daugiau nei Tarptautinės Geležinkelių Sąjungos (UIC) vidutinis rodiklis, kuris 2022 metais siekė apie 93 procentus.
„LTG Link“ nurodo, kad apie 57 proc. vėlavimų praėjusiais metais Lietuvoje nulėmė infrastruktūros darbai ar greičio ribojimai. 2022 metais, kai nebuvo vykdomi strateginės reikšmės infrastruktūros darbai, į galinę stotį atvyko apie 97 proc. traukinių, 2021 metais – apie 93 proc. traukinių.
„Nors bendroje šalių statistikoje matome, kad Lietuvoje punktualumu pasižymime labiau, nei kitos Europos šalys, tikimės per artimiausius metus dar labiau pagerinti šį rodiklį“, – išplatintame pranešime cituojamas laikinasis „LTG Link“ vadovas Gediminas Šečkus.
G. Šečkaus teigimu, pagerinti traukinių punktualumo rodiklį pavyks, kai po kelerių metų svarbiausia geležinkelių arterija keleiviai galės vykti visiškai naujais elektriniais traukiniais.
Primenama, kad „LTG Link“ pasirašė sutartį su traukinių gamybos įmone Lenkijoje „Standler Polska“ dėl naujų elektrinių ir baterijomis varomų traukinių įsigijimo. Pirmieji keleiviai naujais traukiniai galės važiuoti 2026 metais.
„LTG Link“ kasdien Lietuvoje atlieka daugiau kaip 170 reisų traukiniais. Iš viso praėjusiais metais bendrovė keleivius vežė beveik 62 tūkst. reisų.