Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Ministerijos klerkai pametė smegenis , na kiek galima tyčiotis iš vaikų ir mokytojų . Kas met egzaminų tvarka keičiasi, prigalvoja kažkokių naujovių . Jeigu taip ir toliau bus , man atrodo kad paskutinis egzaminas dvyliktokams bus rugpjūčio 30.
Į janonį tik per atranką. Tipo neatrankinė gimnazija.
Nelabai seniai rašė su pasididžiavimu kaip valstybė skyrė 32mln eurų ukrainiečių mokslams Lt, aukštosiose, privačiose mokyklose......
@!!!
Tai gerai. Dalis vaikų ir studentų liks gyventi Lietuvoje. Gerai, kad valstybė jais rūpinasi.
Man baisu kas vyksta su švietimu ypač su matematika, pas mus mokykloje B lygių nei vienas dvyliktokas nesurinko slenkstinio balo.
@Mama
O jus kazko kito is konservatoriu tikejotes? Pamatysite po 4, Žemaitaičio valdymo metu, mes pasaulines matiekos oimpiadas laimesim.
@Tetis
Prie ko čia konservatoriai? B lygis - tai dundukai. O jei ir yo nepraeina, vadinasi-nieko nesimokė. Tokius vadina nrmokytinais. Prie ko čia kažkokia partija, jei vaikai....
@A
Klystat. Kažkad rašė apie geriausias dalyko gimnazijas. Ir vieno dalyko penketuke gimnazija toli nuo didmiesčių. O tai sako kad bent viena mokytoja ar mokytojas turi savo dalyko dėstymo talentą ir vaikus sudomina. Ir jie tai puikiai demonstruoja. Pamenu savo lietuvių mokytoją: Rašykit temą. O kaip ji rašoma nė karto detaliai nepaaiškino.
@Tetis
Valdymą tikrai nebus .Šita tai buvo naikintojų šutvė su misteriais , kurie slėpėsi po šimės sijonu
@Mama
tai ką tas jūsų vaikas mokosi? Maniškis 12-okas savarankiškai po kelis vakarus per savaitę skiria matematikos žinių įtvirtinimui. Jis nėra jei olimpiadinankas, nei vunderkindas gebantis operuoti daugianariais skaičiais juos suvokdamas kaip spalvų maišymą (taip, yra tokių žmonių) ar mintyse operuoti 4-matėmis geometrinių figūrų transformacijomis - jam nėra matematika įdomi iki tiek, ir tiesą sakant jam jos net nereikės labai arba visai būsimose studijose, tačiau jis pats sau užsibrėžęs tikslą mokėti 100% viską kas yra pagal programą ir neturėti jokių žinių spragų. Jis pats sako - tikslas turėti 100 balų iš egzamino. Tai kas trukdo tai jūsiškio klasei tokiai būti? Egzaminas nėra olimpiada kur dažnu atveju reikia rasti užslėptą būdą iš pažiūros neišprendžiamam uždaviniui išspręsti - tai tiesiog labai apibrėžtų taisyklių teisingas pritaikymas.
taigi nusiraminkite - kai ką paaiškinsiu. Kai kilo pasipiktinimas prieš ~2 metus, kaip ir eilinį kartą 10+ ankstesnių metų dėl tiesiog nusikalstamai atmestinai organizuotų egzaminų ir vos ne piktybiškai nekokybiškai paruoštų egzamino užduočių, tai tuometiniai atsakingi asmenys tiesiai ir pasakė kaip jie dirba - kadangi neturi tokių kompetetingų žmonių, kad padarytų gerai tai jie pabando ir žiūri koks rezultatas - blogai (na, kaip visad blogai) jie pakeičia (dažniau jau naujas žmogus keičia) ir vėl žiūri kaip gavosi. Labai gerai įsidėmėjau pagrindinę mintį - visa egzaminų ruošimo sistema veikia klaidų ir bandymų metodu. O potekstė tokia - geras reziltatas tėra siekiamybė bet ne aukščiausio prioriteto - svarbiausia yra, kad žmonės turėtų darbo. Tai yra - kasmet einantys pakeitimai užtikrina, kad etatai nebus mažinami, o gal net ir didinami, kad darbas dėl darbo leidžia užsitikrinti priedus prie algos. Nerūpi niekam geras rezultatas nes geras rezultatas reikštų, kad nereikia daugiau tų etatų švietimo ministerijoje nes nebūtų pateisinimo jiems. Tiesiog švietimo ministerija pačiu geriausiu būdu parodo kas yra tas biurokratizmas - tai yra darbas ne dėl rezultato, o darbas dėl darbo.
@vardas
dar toks papildymas. Vienas ekspertas prieš metus kai kilo bendrų klausimų kodėl valstybinės įstaigos tiesiog protu nesuvokiamai nekokybiškai dirba, tai jis bendrai apie valstybės institucijų funkcijų atlikimo kokybę apibendrino taip: taip yra tokdėl, kad dirbama ne dėl rezultato (kaip bet kokiame versle būtų) o dėl paties proceso - procesas (pats darbas dėl darbo) ir yra darbo tikslas (NE REZULTATAS !!!). Skamba kaip nonsensas bet tai yra esmė - geras rezultatas mažina biudžetinio aparato poreikį, o blogas rezultatas ir desperatyvus atsitiktinis mėtymasis be tikslo pasiekti gerą rezultatą - užtikrina to aparato funkcijų poreikį ir net didėjimą. Juk ne veltui atsirado kalbos apie NAUJĄ "regionų" ministeriją. Pastovūs pokyčiai ir reorganizacijos yra būtinas to komponentas nes jis laidžia užmaskuoti tą paslėptą ydingą ir netgi nusikalstamai žalingą tikslą NEpasiekti gerą rezultatą
ekspertai turi tik viena galva,negerai
O ko norėt prasidėjo dirbtinio intelekto era,ir be jų nebemoka rašyt be klaidų,o dar intelektas ir žodžiu kalba labai netaisyklingai,kas toliau bus ,chaosas,pamiršim visai savo gimtos kalbos žodį ir raštą
patriarchui Vytautui Landsbergiui
Konservatoriams, šimonytės vyriausybei Per jų valdymą ir įvyko ,,negrįžtamos.reformos ""tiek švietime tiek sveikatos apsaugoje su buhalteriu dulkiu .Žodžiu du buhalteriai-apskaitininkai patvarkė visas sistemas
negaliu neigti, kad jaunimas visiskai nebesistengia mokintis. sedi telefonuose ir panasiai. Taciau bukim bedni bet teisingi, mokytojai pradejo absoliuciai issipisineti. Atmestinai "moko", nieko detaliai nepaaiskina, naturalus klausimai "kodel" yra atsakomi "nes taip yra" arba "neklausinek nesamoniu". Iskala temas pagal programas, taciau nieko vertingo neismoko. Skalikai be loginio mastymo islaiko egzaminus, baigia studijas ir tada "dirba" valstybes naudai nematant didesnio paveikslo. O logini mastyma turintys ir darbstus vaikai, su kuriais reiktu daugiau padirbeti, paliekami uz borto. Neislaikius (absurdisko) privalomojo matematikos egzamino uzkertamas kelias aplamai papulti i aukstaja mokykla. Provincija kankinasi mokytoju stygiumi, nera kam mokinti, seno kirpimo mokytojai is vis jau b**y deje ant mokiniu ir svietimo. Svietimo sektorius laukia visisko kracho. Sekmes jaunimui, su tokiais mokytojais ir spec. poreikiu apsokinejamais klasiokais, kurie sugeria visa jums skirta laika buti ismokintais
Ekspertai stveriasi už galvos dėl egzaminų ir mokslo metų pabaigos: „Ar galite įsivaizduoti“