REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volkswagen Group“ praktiškai iki tobulumo yra įvaldžiusi skirtingų transporto priemonių unifikavimo meną. Dešimtys skirtingų modelių naudojasi tais pačiais komponentais, tačiau dėl sumanių inžinierinių sprendimų, kiekvienas automobilis sugeba suteikti skirtingą savybių kraitį. 

Volkswagen Group“ praktiškai iki tobulumo yra įvaldžiusi skirtingų transporto priemonių unifikavimo meną. Dešimtys skirtingų modelių naudojasi tais pačiais komponentais, tačiau dėl sumanių inžinierinių sprendimų, kiekvienas automobilis sugeba suteikti skirtingą savybių kraitį. 

REKLAMA

Štai, kad ir mažiausias, trijų cilindrų, 1,0 litro darbinio tūrio benzininis variklis. Jis montuojamas į bemaž dešimt skirtingų modelių, tačiau kiekviename modelyje jis sukuria skirtingą įspūdį. 

Didesniuose automobiliuose jis yra vienas pagrindinių galios šaltinių, o pačiuose mažiausiuose – vienintelis. Su tam tikromis išimtimis, šis motoras gali būti montuojamas į sportiškesnes konkretaus modelio versijas. Pavyzdžiui, „Volkswagen up! GTI“. 

Naujos kartos variklis

„EA211“ – tai naujos kartos „Volkswagen Group“ benzininių variklių šeima, kurią sudaro trijų ir keturių cilindrų benzininiai varikliai. 

REKLAMA
REKLAMA

Pavyzdžiui, palyginus su anksčiau gamintais „EA111“, naujieji motorai tapo gerokai kompaktiškesni ir lengvesni. Pavyzdžiui, 1,2 litro TSI motoras sveria tik 97 kilogramus, o 1,4 litro TSI – 106 kilogramus. 

REKLAMA

Variklį kūrę inžinieriai didžiuojasi, jog jiems pavyko sukurti 20 proc. lengvesnį alkūninį veleną, švaistikliai neteko 30 proc. svorio, o ir panašu, jog šie pokyčiai netapo rimtų variklio gedimų priežastimi. 

Kaip ir daugelis „Volkswagen Group“ benzininių variklių – „EA211“ motorai pasižymi įvairiapusišku apetitu alyvai. Įprastai, nuvažiavus 10 tūkst. kilometrų variklis pareikalauja nuo 0,2 iki 0,5 litro alyvos, tačiau pasitaiko atvejų, kuomet apetitas alyvai būna žymiai didesnis, tačiau didesnį suvartojimą dažniausiai iššaukia specifinė automobilio eksploatacija. 

REKLAMA
REKLAMA

Vadovaujantis gamintojo nurodymais, paskirstymo diržą „EA211“ varikliuose reikėtų keisti kas maždaug 200 tūkst. kilometrų, arba jo nereikia keisti iš viso, tačiau kaip visada – šių rekomendacijų laikytis nevertėtų. Vietoje to, keitimo intervalą sutrumpinkite bent jau per pusę – iki 100 000 kilometrų. Juolab, kuomet paskirstymo diržo komplektas (kartu su aušinimo skysčio siurbliu) kainuoja, priklausomai nuo gamintojo, nuo 60 iki 150 eurų, šis automobilio aptarnavimas nebus labai brangus. 

Jeigu norėsite sutaupyti ir aušinimo skysčio siurblį pakeisti vėliau – rekomenduotume tokių minčių atsisakyti. Perkant aušinimo skysčio siurblį atskirai, už jį teks pakloti, priklausomai nuo gamintojo, nuo 80 iki 150 eurų. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Norėtume atkreipti dėmesį ir į variklio pagalves, kurios yra atsakingos už variklio skleidžiamų vibracijų sugėrimą. Jas keisti turėsite dažniau negu automobiliuose su didesnio tūrio varikliais, tačiau, vėlgi, jų kaina nėra labai didelė. Jų kaina svyruoja nuo 60 iki 100 eurų. 

„EA211“ TSI. Privalumai ir trūkumai

„EA211“ variklių gamyba trunka ilgiau nei dešimtmetį, per kurį „EA211“ varikliai pasirodė kaip patvaresni ir ne tokie lepus kaip jų pirmtakai. Vis dėlto, šį variklį turinčių automobilių vairuotojai susiduria su tam tikromis, bet nedidelėmis problemomis. 

Vienas dažniausiai sutinkamų problemų – pernelyg ilgas laiko tarpas, kol variklis pasiekia darbinę temperatūrą. Įprastai, jūsų dėmesys turėtų nukrypti į prastai veikiantį arba apskritai neveikiantį termostatą, tačiau šią problemą iššaukia ir netinkamas automobilių savininkų elgesys. 

REKLAMA

Žiemą dažnas vairuotojas mėgsta palikti variklį veikti laisva eiga 5 ar 10 minučių, tačiau to, turinti automobilį su „EA211“ variklį, daryti nereikėtų. Vietoje to, užveskite variklį, palaukite kol variklio sūkiai nukris žemiau 1000 aps/min. padalos ir važiuokite. 

Kitas, dar vienas dažnai sutinkamas gedimas – nuosėdų kaupimąsis ant vožtuvų. Tai yra ne tik „EA211“, bet ir daugumos variklių, turinčių tiesioginį įpurškimą problema. Šią problemą galima išspręsti į pagalbą pasitelkus įvairiausius priedus.

Jie labai efektyviai suskaido teršalus ir nešvarumus, kuriuos vėliau reikia išleisti kartu su alyva, tad jeigu norėsite atlikti šią procedūrą, turėkite omenyje, jog iškart turėsite atlikti ir planinį alyvos ir alyvos filtro keitimą. 

REKLAMA

Taip pat rekomenduojama kas antrą arba kas trečią alyvos keitimą atkreipti dėmesį į karterio ventiliacijos vožtuvą. Jam sugedus galite susidurti su netolygiu variklio darbu, erzinančiu trūkčiojimu.

Gera žinia yra ta, jog šio vožtuvo pakeitimas nėra nei labai brangus, nei labai sudėtingas. 

Galite rasti šiuose automobiliuose:

  • Audi A1“, „Audi A3“, „Audi Q2“, „Seat Ibiza“, „Seat Leon“, „Seat Arona“, „Seat Ateca“, „Škoda Rapid“, „Škoda Fabia“, „Škoda Scala“, „Škoda Octavia“, „Škoda Kamiq“, „Škoda Karoq“, „Volksawgen up“, „Volkswagen Polo“, „Volkswagen Golf“, „Volkswagen Golf Sportsvan“, „Volkswagen T-Cross“. 

 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų