Iš pradžių, tokį BMW sprendimą ištikimiausi markės sekėjai vertino skeptiškai, kol realiame pasaulyje neišbandė modernios „AWD“ sistemos galimybių. Vienu metu ji padėjo išlaikyti BMW automobiliams būdingą balansą bei tuo pačiu užtikrinti, jog net ir pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis, 500 ar 600 arklio galių jėgainė nepriverstų automobilio nuslysti į griovį.
Vokietijoje įsikūrusių specializuotų dirbtuvių „Manhart“ darbuotojai „AWD“ sistemos privalumais BMW automobiliuose naudojasi jau kurį laiką, tačiau naujausias bendrovės projektas leidžia įžvelgti tikrąjį „AWD“ pavaros potencialą.
Iš pirmo žvilgsnio – tai tik keletą papildomų akcentų turintis „BMW M5 Competition“ sedanas. Netgi pažvelgus į automobilio saloną, ten neišvysite požymių, galinčių išduoti faktą, jog jame esantis motoras generuoja daugiau nei 900 arklio galių.
Jūs perskaitėte teisingai. „MH5 900“ vardu pavadintas automobilis turi 928 arklio galias ir 1240 Nm generuojantį benzininį variklį, arba 328 arklio galiomis ir 490 Nm daugiau nei standartiniame 4,4 litro, V8 variklyje.
Tokią monstrišką galią „Manhart“ specialistams pavyko išgauti į pagalbą pasitelkus naujus, efektyvesnius ir gerokai didesnius turbokompresorius.
Oras į variklį patenka pro naują, iš anglies pluošto pagamintą oro įsiurbimo sistemą, o V8 garso takelis sklinda pro, taip pat, naują išmetimo sistemą.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Manhart“ neatskleidė detalių charakteristikų, kurios leistų tinkamai įvertinti dinamikos pokyčių, tačiau vargu ar potencialiems pirkėjams pasakius, jog variklis generuoja 1240 Nm sukimo momentą, bent vienam kyla abejonių ar jis bus greitesnis už standartinį „M5 Competition“, kuris iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,4 sekundės.
Bet kokiu atveju, „Manhart“ specialistų sukurtas receptas „BMW M5“ automobiliui nebus pigus. „Manhart“ planuoja šį galios ir modifikacijų rinkinį pasiūlyti tik 5 standartinių „BMW M5“ automobilių savininkams, pasiryžusiems modifikacijoms išleisti ne mažiau kaip 20 tūkst. eurų.