Dažniausiai keliuose sutinkamų „Audi A4“, 3 serijos BMW ar „Mercedes-Benz“ C klasės pardavimų apimtys liudija, jog šis automobilių segmentas yra vienas atspariausių iki šiol besitęsiančiai SUV automobilių manijai. Vien Europoje, šių modelių pardavimų apimtys viršija po 100 tūkst. vienetų kasmet, todėl nenuostabu, jog šiame, labai gerai Vokietijos gamintojų išanalizuotame žaidime nori dalyvauti ir kiti.
Vienas iš tų gamintojų yra „Volvo“. Saugumą, praktiškumą, racionalumą vertinantis gamintojas visuomet buvo absoliuti BMW ar „Mercedes-Benz“ priešingybė. Ir visgi, kuomet atėjo metas pristatyti jau trečios kartos „Volvo S60“ sedaną, bendrovės vadovai tuomet jį apibūdino kaip vieną smagiausių kada nors sukurtų „Volvo“ automobilių. Jie sakė, jog tai – tikras vairuotojo automobilis.
DIZAINAS
Kuomet „Volvo“ pirmą kartą pristatė savo sportiško sedano interpretaciją prieš daugiau nei 20 metų, „S60“ išsiskyrė netipiniu dizainu, kurio formas padiktavo ne tik inžinierių troškimas užtikrinti kuo geresnę aerodinamiką, bet ir keleivių saugumą avarijos atveju.
Pagal tokius pačius principus buvo sukurta ir vėliau pasirodžiusi antroji modelio karta, kuri sugebėjo išlaikyti sąlyginai kompaktiškus kėbulo išmatavimus bei apvalesnes kėbulo formas, tačiau 2019 metais prekyboje pasirodžiusi trečioji karta buvo savo pirmtakų priešingybė.
Visų pirma – „Volvo“ nusprendė, jog techniškai identiškų „S60“ ir „V60“ gamyba turi būti vykdoma skirtingose gamyklose. Jeigu europiečių labiau mylimo „V60“ gamyba buvo tęsiama Švedijoje ir Belgijoje, tai „S60“ gamyba buvo perkelta į Jungtines Valstijas ir Kiniją – šalis, kuriose naujos kartos sedanas, teoriškai, turėjo sulaukti žymiai didesnio susidomėjimo negu Europoje.
Šis strateginis nutarimas iššaukė dar vieną, daugeliui europiečių netikėtą sprendimą – „Volvo S60“ buvo siūlomas išskirtinai tik su benzininiais varikliais, kurie, vėlgi, skirtingai negu dyzeliniai motorai, turi didesnę paklausą JAV ir Kinijoje.
Nors automobilis buvo kuriamas neatsižvelgiant į europiečių poreikius, automobilio dizaineriams naudojant kituose markės modeliuose naudotus dizaino elementus, pavyko trečios kartos „S60“ suteikti savitą identitetą, dėl kurio jis būtų atpažįstamas ne kaip mažesnė „Volvo S90“ kopija, o kaip atskiras produktas.
Tiesiog užtenka pažvelgti į gerokai atletiškesnį automobilio siluetą ir išraiškingesnę galinę dalį – elementus, kurie efektyviai „S60“ atskiria nuo įprastinių „XC“ ar „V“ serijos automobilių stilistikos. Juos suporavus su lengvai atpažįstamais priekiniais žibintais ir radiatoriaus grotelėmis, „Volvo“ dizaineriai puikiai sugebėjo išlaikyti gerą balansą, kuris labai stipriai neišgąsdintų naujovių nemėgstančių markės tradicionalistų.
Atkreipkite dėmesį:
- Buvo užfiksuota nemažai pranešimų dėl prastai suprojektuotos tarpinės tarp galinių durelių ir sparno. Dėl šio trūkumo bet kokie nešvarumai sugeba patekti į vidų. Be to, purvas ar smėlis kaupiasi vidinėje durų pusėje. Dėl to, ilgalaikėje perspektyvoje, ten gali atsirasti korozijos židiniai.
- Priekinių radiatoriaus grotelių dizainas – gražus, bet nėra praktiškas. Grotelių tarpai yra tiesiog per dideli, todėl per juos į variklio skyrių gali patekti akmenukai ar didesni vabzdžiai, kurie, anksčiau ar vėliau, pažeis radiatorių.
- Nesandarus stoglangis – dar viena gerai žinoma problema, tad pirkdami naudotą „S60“ įsitikinkite, jog stoglangio gumos nėra nusidėvėjusios ir ar salone nėra drėgmės požymių. Taip pat nepatingėkite pažvelgti į atsarginiam ratui skirtą vietą. Ten labai dažnai galima surasti pirmuosius drėgmės požymius.
INTERJERAS
Prieš daugiau nei dešimtmetį prasidėjusi modernių „Volvo“ automobilių era leido tūkstančiams vairuotojų pajusti švedišką minimalistinio dizaino salono filosofiją, kurioje didžiausias dėmesys buvo skiriamas vairuotojo ir keleivių komfortui.
Dėmesys komfortui „Volvo“ automobiliuose visuomet buvo akivaizdžiai juntamas, todėl įsėdus į „S60“ niekada neapleidžia jausmas, jog šį sedaną kūrę inžinieriai griežtai laikėsi savo įsitikinimų, dėl kurių, kad ir kaip sunku būtų tai pripažinti, nukentėjo kitos sritys, bet apie tai vėliau.
Kaip ir bet kuriame kitame „Volvo“ automobilyje, labiausiai išskirti ir pabrėžti norėtųsi „S60“ esančias sėdynes. Nors „Volvo“ leido rinktis iš keleto skirtingų sėdynių apmušalų, tačiau jų forma visuomet išlikdavo kone identiška. O jeigu naudotų automobilių rinkoje surasite geriau sukomplektuotą automobilį, tuomet galėsite pilnavertiškai išnaudoti plačiai reguliuojamas priekines sėdynes, kurios, regis, buvo sukurtos tolimoms kelionėms.
Maloniai nuteikia ir tai, jog sėdynės nėra vienintelis atributas, kuriuo norėsis mėgautis kiekvieną dieną. Automobilio salone apstu malonių detalių ir sprendimų, dėl kurių „S60“ salono išpildymą norėtųsi įvertinti aukštesniu balu negu, pavyzdžiui, „Jaguar XE“ ar „Lexus IS“.
Akių lygyje esančios apdailos medžiagos – atitinka arba netgi viršija šios klasės standartus. Priklausomai nuo automobilio komplektacijos, interjerą gali puošti iš medžio arba aliuminio pagaminti apdailos detalių intarpai. Melomanus džiugins įspūdingai skambanti „Bowers & Wilkins“ garso sistema. Netgi automobilio variklį užvedantis ratukas padeda sukurti įspūdį, jog „Volvo“ inžinieriai įdėjo žymiai daugiau pastangų, jog kiekvienas sėdintis už vairo jaustųsi ypatingai. Apskritai – „S60“ palieka labai gerą pirmąjį įspūdį.
Jeigu smulkmeniškomis ir maloniomis detalėmis „Volvo“ sugeba pranokti savo priešininkus, technologijų srityje „S60“ šiek tiek atsilieka nuo „Audi“ ar BMW analogų.
Geras to pavyzdys – vienas pagrindinių „Volvo“ salonų elementų –vertikaliai sumontuotas multimedijos ekranas, kuriame, priklausomai nuo gamybos metų, buvo diegiama „Volvo“ inžinierių sukurta „Sensus“ arba „Google Automotive“ programinė įranga.
Ekranas, be abejonės, padeda išlaikyti stilistiškai sėkmingo interjero filosofiją, tačiau būtent multimedija šiame ir kituose „Volvo“ modeliuose yra silpnoji jų vieta. Pernelyg kuklūs programinės įrangos apdorojimo pajėgumai, sudėtingas tam tikrų funkcijų valdymas arba netgi jų trūkumas yra pamatinės multimedijos sistemos problemos. Prie to dar pridėkite programinę įrangą, kuri, švelniai tariant, nepasižymi pastovumu ir galutiniame rezultate gausime produktą, kuris neatrodo it turėtų būti tokios klasės automobilyje.
Priekaištauti galima ir dėl skaitmeninio prietaisų skydelio – jo ekrano raiška, veikimo greitis ir konfigūravimo galimybės – taip pat labiau asocijuojasi su „Renault“, „Opel“ markės lygio kūriniais, o ne su „Audi A4“ ar 3 serijos BMW – automobiliais, kuriuos „Volvo“ laiko pagrindiniais konkurentais. Ir liūdniausia yra tai, jog kuomet „Volvo“ pradėjo naudoti „Google Automotive“ operacinę sistemą, prietaisų skydelio konfigūravimo galimybės tapo dar prastesnės.
Jeigu kasdien naudojamos technologijos nėra pati stipriausioji „Volvo“ pusė, į vairuotojų ir keleivių saugumą orientuotos sistemos veikia gerokai sklandžiau. Jeigu dominančiame automobilyje buvo įdiegta „Pilot Assist“ technologija, tuomet galėsite naudotis trejomis pagalbinėmis vairavimo sistemomis: „Adaptive Cruise Control“, „Distance Alert“ ir „IntelliSafe Assist“.
Adaptyvi greičio ir atstumo palaikymo kontrolės darbas „Volvo“ automobiliuose nėra išskirtinis – ji patikimai palaiko saugų atstumą nuo kito eismo dalyvio ir greitkelyje arba užmiestyje leidžia nukelti kojas nuo stabdžių ir akceleratoriaus pedalų.
Jeigu norite tinginystės lygį pakelti dar aukščiau – įjungus „Pilot Assist“ technologijų kraitį, sistema taip pat automatiškai palaikys automobilį eismo juostoje. Teorijoje ši technologija skamba įspūdingai, tačiau realybėje – jai trūksta tikslumo ir sugebėjimo tęsti savo darbą, kai kelio ženklinimas tampa truputėlį sudėtingesnis. Be to, ši sistema nepadės sklandžiai įveikti posūkių.
Naujausioms technologijoms didesnio dėmesio neskiriantiems vairuotojams turėtų patikti tai, jog nepaisant sedano kėbulo, „S60“ išliko visapusiškai praktiškas ir universalus automobilis.
Dėl stebėtinai ilgo atstumo tarp ašių, „Volvo“ inžinieriams pavyko užtikrinti, jog keleivių gerbūvis salone būtų vienas geriausių klasėje. Net ir ribotais šio tipo automobilių standartais, „S60“ būtų galima įvardinti kaip vieną erdviausių klasės modelių. Erdvės apstu – tiek priekyje, tiek gale, kur be didesnių problemų galės įsikurti du suaugę žmonės. Aišku, jeigu jaučiate tam tikrą neapykantą savo keleiviams, ten galite sutalpinti ir tris žmones, tačiau tikėtina, jog pasiekę galutinį kelionės tašką, daugiau šių žmonių savo gyvenime nematysite.
Bagažinės tūris – taip pat neblogas. Jos tūris siekia 442 litrus ir yra labai artimas „Audi A4“ (480 litrų), 3 serijos BMW (480 litrų), C klasės „Mercedes-Benz“ (455 litrai) ir gerokai lenkia „Lexus IS“ (306 litrai).
Skirtingai nei daugelis konkurentų, „S60“ turi labai plačią ir žemą bagažinės pakrovimo angą, kurią, net neabejojame, įvertinsite, kai reikės pervežti kokį nors didesnį krovinį. Tik turėkite omenyje, jog bagažinės tūrį galima praplatinti nulenkus galines sėdynes – tai „Volvo S60“ automobiliuose buvo laikoma kaip papildomai užsakoma funkcija, todėl pirkdami naudotą „S60“ įsitikinkite, jog ji yra.
Atkreipkite dėmesį:
- Atkreipkite dėmesį į priekinio ir galinio buferio bei priekinio stiklo būklę. Šių detalių pažeidimai gali neigiamai paveikti už jų sumontuotus saugos sistemos komponentus, kurių remontas ar keitimas tikrai nebus pigus.
- Elektroninių prietaisų prikimštas „Volvo S60“ gana stipriai apkrauna automobilio akumuliatorių. Norint išvengti didesnių rūpesčių, atsižvelkite į akumuliatoriaus būklę arba, geriausia, įsigiję naudotą „Volvo S60“, iškart pasikeiskite akumuliatorių. Ir į ne bet kokį, o gamintojo rekomendacijas atitinkantį analogą.
- Multimedijos sistema ne visuomet yra linkusi sklandžiai veikti. Lietimui jautrus ekranas gali nereaguoti į paspaudimus, retkarčiais – multimedija užstringa. Įprastai, šias problemas gali išspręsti sistemos perkrovimas arba naujos programinės įrangos įdiegimas.
DINAMIKA
Ankstesnių „Volvo S60“ kūrėjai dėjo labai daug pastangų, jog variklių gamoje būtų siūloma išskirtinė įvairovė. Joje buvo galima rasti ir silpnavalių benzininių ir pajėgių dyzelinių agregatų, kuriuos „Volvo“ vairuotojai iki šiol lepina įvairiais komplimentais.
Kaip ir minėjome anksčiau, trečios kartos „S60“ pirkėjai šios privilegijos neturės, mat variklių gamą sudaro tik 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininiai varikliai, kurių technines charakteristikas labiausiai įtakoja variklio valdymo programa.
Laikantis „Volvo“ tradicijų, variklio galingumą sufleruoja ant bagažinės dangčio esanti emblema: „T3“, „T4“, „T5“, „T6“ ir „T8“. Nuo 2022-ųjų ši numeracija buvo pakoreguota. Įprastos benzininės versijos buvo žymimos „B3“, „B4“ ir „B5“, o hibridinę pavarą turinčios versijos buvo žymimos „T6 Recharge“ arba „T8 Recharge“.
Nepriklausomai nuo to, kurią variklio versiją pasirinksite, kiekviena iš jų turės 8 laipsnių, „Aisin“ automatinę pavarų dėžę, kurią „Volvo“ naudoja praktiškai visuose savo modeliuose. Be to, kaip ir kituose „Volvo“ modeliuose, „S60“ gali būti varomas priekiniais arba visais ratais. Pastaroji opcija gali būti sutinkama išskirtinai „T5“ ir „T6“ versijoje, arba papildomą elektros variklį turinčiose hibridinėse modifikacijose.
Žvelgiant į technines charakteristikas, 4 cilindrų variklis savo savybėmis nenusileidžia tokio paties tūrio analogams iš „Alfa Romeo“, „Audi“ ar netgi BMW. Pavyzdžiui, „T6“ versija iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,5 sekundės, pasiekia maksimalų 250 km/val. greitį – visai kaip panašių charakteristikų konkurentai.
Kitokį įspūdį „Volvo“ benzininis variklis palieka realybėje. Tai – blankaus charakterio motoras, kuriam bet kokie bandymai važiuoti dinamiškiau asocijuojasi su katorga. Be to, kiekvienas stipresnis akceleratoriaus spustelėjimas palydimas skardžiu garso takeliu.
Ne ką daugiau komplimentų nusipelno ir 8 laipsnių automatinė pavarų dėže. Nepriklausomai nuo to, kurią variklio versiją pasirinksite, šis agregatas labiausiai mėgsta veikti pagal gamintojo numatytą, tolygaus važiavimo algoritmą.
Nesistengiant perauklėti variklio ir pavarų dėžės, tuomet abudu kompanionai veikia tolygiai, sklandžiai, kažkur užsklandoje ir nekvaršina galvos vairuotojui. Tačiau tą pačią akimirką, kai norėsite staigiau pagreitėti ar tiesiog prasilėkti su vėjeliu – nepadeda nei „Sport“ režimas, nei rankinis pavarų perjungimas.
Žvelgiant į technines charakteristikas 250 arba 310 arklio galių išvystantis motoras turėtų automobiliui suteikti eiklumo, tačiau lyginant su „Alfa Romeo Giulia“, „Audi A4“ ar 3 serijos BMW“ esančius panašaus galingumo analogus – „Volvo“ motoras akivaizdžiai buvo suprogramuotas ramiam važinėjimui.
Kadangi įprasti benzininiai varikliai neleidžia pilnavertiškai išnaudoti automobilio pakabos sistemų, būsimiems „S60“ pirkėjams reikėtų labai rimtai apsvarstyti versijos, turinčios iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą, įsigijimą.
Priklausomai nuo pagaminimo metų, iš tinko įkraunamų hibridinių versijų galingumas galėjo svyruoti nuo 340 iki net 455 arklio galių, tad dinamikos prasme – jos bus visa galva pranašesnės. Net mažiausią raumenų masę turinti hibridinė versija iki 100 km/val. spurtuoja per 5,2 sekundės.
Didžiausias hibridinių versijų privalumas – galimybė tam tikrą atstumą įveikti naudojant vien elektros energiją. Vėlgi, priklausomai nuo automobilio gamybos metų, iki 2023 m. gaminti modeliai turėjo mažesnės talpos (11,6 kW) bateriją, kuri, realiomis sąlygomis leis nuvažiuoti maždaug 30-40 kilometrų distanciją. O štai atnaujintuose modeliuose slypėjusi jau net 18,8 kW talpos baterija nuvažiuojamą atstumą padidino iki 70-80 kilometrų.
Atkreipkite dėmesį:
- Jeigu svarstote įsigyti „T8“ iš tinklo įkraunamą hibridinę versiją, atidžiai patikrinkite įkrovimo laido ir kištuko būklę, ar nėra pažeidimų ir nusidėvėjimo požymių. Taip pat bandomojo važiavimo metu būtinai kelis kartus patikrinkite įkrovimo kištuko dangtelio atidarymo mechanizmą.
- Norėdami įsigyti hibridinę versiją, taip pat patikrinkite kaip vyksta baterijos įkrovimas. Ar baterijos įkrovimas vyksta sklandžiai, prietaisų skydelyje neatsiranda informacinių pranešimų, pažyminčių gedimą.
- Hibridinę pavarą (ne „Mild-Hybrid“) turintys modeliai kenčia nuo ankstyvų elektros motoro gedimo. Sugedus elektros motorui dažniausiai keičiamas visas „ERAD“ vardu pavadintas modulis, esantis ant galinės ašies. Prastai veikiančio elektros motoro simptomai yra gana akivaizdūs: trūkčiojimas, pašalinis garsas iš galinės ašies, netolygi akceleracija ar akivaizdžiai juntamas galios pokytis.
VALDYMAS
„Volvo“ vadovų pareiškimai „S60“ pristatymo dieną leido suprasti, jog trečios kartos modelis turi suteikti visiškai kitokį emocijų pliūpsnį, kurio negali suteikti kiti „Volvo“ modelių gamos šeimos nariai.
Gali pasirodyti, jog gamintojos vadovų pareiškimai apie sportiškiausią visų laikų „Volvo“ modelį buvo tik bandymai sulaukti pagarbos iš žiniasklaidos atstovų, tačiau keletą korekcijų atlikę inžinieriai, panašu, iš tikrųjų, sugebėjo sukurti daugiausiai susidomėjimo ir smalsumo neplanuotiems pasivažinėjimams demonstruojantį „Volvo“ atstovą.
Iškart norime pabrėžti, jog „Alfa Romeo Giulia“ ar 3 serijos BMW vairavimo potyrių sėdėdami už „S60“ vairo nerasite. Vairavimui skirti instrumentai nėra taip skrupulingai ir tiksliai suderinti kaip anksčiau minėtuose automobiliuose. Vietoje to, „S60“ gana tiksliai įsiterpia tarp optimaliai subalansuotų „Audi A4“ ir C klasės „Mercedes-Benz“.
Nepriklausomai nuo to, ar „S60“ turės mažesnio ar didesnio skersmens ratlankius, trumpesnes spyruokles ar adaptyvius amortizatorius, „Volvo“ sedanas be didesnių fejerverkų, solidžiai susitvarko su jam paskirstomis užduotimis, jeigu netikėtai atsirastumėte vaizdingų ir vingiuotų kelių apsuptyje. Ir tai „Volvo“ automobiliui yra didis komplimentas.
Vis dėlto, jeigu anksčiau minėtieji konkurentai džiugina, kuomet vairą reikalaujama sukioti, tai minimalių korekcijų reikalaujančioje kelionėje „Volvo S60“ atsiskleidžia visiškai kitomis spalvomis. Greitkelis arba pernelyg daug vingių neturintis užmiesčio kelias yra tikrasis „Volvo S60“ pašaukimas. Būdamas šioje aplinkoje „S60“ atsiskleidžia kaip nuostabus kelionių kompanionas.
Automobiliui pagavus reikiamą tempą, mieste šiek tiek standžiau veikusi pakaba šiek tiek atsipalaiduoja ir padeda automobiliui sklisti it būtų lengvas pūkelis. Skirtingai nei 3 serijos BMW, kuri visuomet išlieka įsitempusi ir pasiruošusi duoti bet kuriam praeiviui į smakrą, „S60“ elgiasi priešingai.
Atkreipkite dėmesį:
- „Volvo S60“ savininkams nėra svetimi vairo stiprintuvo gedimai. Tinkamai veikianti vairo stiprintuvo sistema turėtų leisti vairą sukioti ypatingai lengvai. Net ir stovint vietoje.
- Programinės įrangos atnaujinimai daro teigiamą įtaką automobilyje įdiegtų saugumo sistemų darbui. Programinės įrangos atnaujinimai taip pat pagerina visų funkcijų veikimą, tad jeigu turite progą, pasirūpinkite, jog „S60“ naudotų naujausią programinės įrangos versiją.
- Pirkdami automobilį, įsitikinkite, jog važiuodami didesniu nei 110 km/val. greičiu nejaučiate vibracijų. Šias vibracijas gali iššaukti netinkamas ratų suvedimas, nusidėvėję pusašiai ar „AWD“ sistemos movos.
- Jeigu perkate automobilį su daline keturių varančiųjų ratų pavara, būtinai įsitikinkite ar buvęs savininkas laiku atliko „Haldex“ sistemos aptarnavimus. Nors „Volvo“ teigia, jog alyvą „Haldex“ movoje nereikia keisti, tačiau tai tiesiog privaloma daryti kas 30 000 – 40 000 kilometrų.
Gamintojo atšaukimai:
- Dėl programinės įrangos klaidos stabdžių valdymo modulis gali nustoti funkcionuoti. Dėl to gali nebeveikti automobilio stabdžiai. Šį trūkumą turi 2022 m. pagaminti automobiliai.
- Dėl programinės įrangos klaidos, kai to reikia, nesumažinamas slėgis degalų bake. Dėl to degalų bakas gali deformuotis. Šį trūkumą gali turėti 2019-2020 metais pagaminti modeliai.
- Gali perdegti žemo slėgio degalų siurblio 15 A saugiklis. Šis atšaukimas taikomas 2019-2020 m. pagamintiems modeliams.
- Automobiliai gali turėti „Active Safety Domain Master“ sistemą su ne iki galo užbaigta programine įranga. Dėl to gali sutrikti automatinės automobilio stabdymo sistemos veikimas. Atšaukimas galioja 2019-2020 m. pagamintiems automobiliams.
- Dėl variklio valdymo modulio programinės įrangos klaidos, gali nepavykti užvesti automobilio variklio.
KODĖL VERTA ĮSIGYTI?
- Patogus, ergonomiškas salonas
- Tylūs benzininiai varikliai
- Šaunus kompromisas tarp komforto ir dinamikos
- Vienas geriausių klasės automobilių, su kuriuo labai malonu įveikti dideliu atstumus
- Iš tinklo įkraunamo hibrido versija siūlo naudingą elektriniu režimu nuvažiuojamą atstumą
KODĖL NE?
- Variklių gamoje nėra dyzelinių variklių
- Naujesniuose modeliuose įdiegta „Android Automotive“ multimedijos sistema – beviltiška
- Erdvė ant galinių sėdynių – tik vidutiniška
- Kruopščiai priežiūrai lepios sėdynės, kurios pirmuosius nusidėvėjimo ženklus pradeda rodyti automobiliui nepasiekus net ir 50 tūkst. kilometrų ridos
- Didesnio skersmens ratlankiai atrodo šauniai, tačiau tuomet automobilis tampa pernelyg standus
DETALIŲ KAINOS
- Salono filtras ~ 20 eurų
- Kuro filtras ~ 30 eurų
- Oro filtras ~ 20 eurų
- Alyvos filtras ~ 8 eurai
- Variklio pagalvė ~ 100 eurų
- Cilindrų galvutės tarpinė ~ 60 eurų
- Rato guolių komplektas su stebule ~ 120 eurų
- Stabilizatoriaus traukė ~ 20 eurų
- Oro slėgio daviklis padangoje ~ 20 eurų
- Amortizatorius ~ 80 eurų
- Uždegimo ritė ~ 50 eurų
- Stabdžių disko apkaba ~ 150 eurų
- Stabdžių diskas ~ 90 eurų
- Stabdžių kaladėlių komplektas ~ 70 eurų
- Alyvos radiatorius ~ 180 eurų
- Termostatas ~ 30 eurų
- Starteris ~ 200 eurų
- Priekinis žibintas (LED) ~ 1000 eurų
- Oro kondicionieriaus radiatorius ~ 170 eurų
GERIAUSIOS VERSIJOS
„Volvo S60 T5“ – su 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininiu varikliu
Akivaizdu, jog potencialūs „Volvo S60“ pirkėjai kelia žymiai didesnius reikalavimus dinamikai ir vairavimo malonumui. Jeigu jau pradėjote žvalgytis į „S60“ pusę, nepadarykite klaidos ir susikoncentruokite į „T5“ (vėliau B5) versijos paieškas.
„T5“ versija leis mėgautis 250 arklio galių, 350 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu, padėsiančiu iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 6 sekundes.
Jeigu tai pasirodys per mažai – visada galite rinktis „T6“ modifikaciją, tačiau atsižvelgiant į automobilio svorį, nerekomenduojame žvalgytis į pigesnių ir silpnesnių modelių paieškas. Tiesiog automatiškai save užprogramuojate nusivylimui.
„Volvo S60 T8 Recharge“ – iš tinklo įkraunamas hibridas su 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininiu varikliu
Kadangi dyzeliniai varikliai „S60“ modelyje neegzistavo, taupumą vertinantiems vairuotojams telieka rinktis gerokai brangesnes versijas su iš tinklo įkraunama hibridine pavara.
Iškart norime pabrėžti, jog gamintojo deklaruojamas taupumas turi tam tikrų sąlygų. Jeigu, iš tiesų, norite prietaisų skydelyje matyti 1 ar 2 litrų 100 kilometrų sąnaudas, tiesiog privalėsite kuo dažniau ir kuo ilgiau važinėti naudojant elektros pavarą.
Tai reiškia, jog turėsite skirti laiko baterijos įkrovimui ir jos tausojimui, nes baterijoms išsikrovus, netrukus degalų sąnaudos pasieks 9-10 litrų 100 kilometrų.