• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors prekybos centrų boikoto atgarsiai jau nutilo, pirkėjai iki šiol pastebi, kad nei naujo žaidėjo atėjimas į rinką, nei pats boikotas, kainų prekybos centruose nepakeitė. Alytiškė Laura Radzevičiūtė ilgą laiką apsipirkinėjusi turgeliuose pasidalijo savo patirtimi apsiperkant dviejuose prekybos centruose.

171

Nors prekybos centrų boikoto atgarsiai jau nutilo, pirkėjai iki šiol pastebi, kad nei naujo žaidėjo atėjimas į rinką, nei pats boikotas, kainų prekybos centruose nepakeitė. Alytiškė Laura Radzevičiūtė ilgą laiką apsipirkinėjusi turgeliuose pasidalijo savo patirtimi apsiperkant dviejuose prekybos centruose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Liepos 6-ąją, - Valstybės dieną išgyvenau šoką, kurį turbūt patiria kiekvienas apsiperkantis didžiuose prekybos centruose, kai gauna čekį. Nesinorėjo dalintis neigiamomis nuotaikomis ir temdyti šventinės nuotaikos, tačiau, atslūgus įsiūčiui dalinuosi tos dienos potyriais ir išgyvenimais“, - rašo ji.

REKLAMA

Moteris teigia, kad po per šalį nuvilnijusio didžiojo 3-ių dienų prekybos centrų boikoto, iki liepos 6-osios dienos taip ir nebuvo užsukus į didžiuosius prekybos centrus. (Kalba netaisyta).

„Vis "pramisdavau" maistą pirkdama arba turgelyje arba specialiose smulkaus verslo parduotuvėlėse. Kadangi liepos 6-ąją laukiau garbingų svečių, nusprendžiau greitai nulėkti į Max'ę, ir sutaupyti laiko ruošos darbams. Gavus sąskaitą patyriau šoką, - 82 eur.,- praktiškai už nieką, jokių prabangos prekių nepirkau. Išėjau ir dar kokį pusvalandį negalėjau atsigauti, - pasijaučiau lyg būčiau kokių sukčių auka. Pasiskambinau kelioms draugėms kurios apsiperka Lidl'e, visos kaip vienas teigė, - jog važiuok ten, ten viskas pigiau. Prisipažinsiu, lig tol, aš šiame prekybos centre nebuvau.

Max'ės čekis ir toliau nedavė ramybės, o jausmas, kad esu apgauta,- išprovokavo pyktį, kad nusprendžiau grįžti atgal į MAx'ę ir grąžinti visas prekes. Grįžau. Išsikviečiau vedėją, sudėjau tuos 2 Max;ės maišus ant stalo ir paprašiau grąžinti man pinigus. Mačiau, kad vedėja jautėsi nesmagiai, nes akivaizdžiai, supranta, kad mes esame kiekvieną dieną apgaudinėjami, o darbuotojams net atlyginimai įtariu lig šiol nepakelti. Tyliai paklausė: - "kas atsitiko? kodėl grąžinate visas prekes?" Atsakiau: - "Neatitinka, kainos ir kokybės santykis."

Pasiėmiau pinigus ir tiesiu taikiniu nuvažiavau į Lidl'ą. Nelikau sužavėta šiuo prekybos centru ir prekių pasirinkimu, bet sutaupiau 40 eur. Įsitikinau, kad mes esame maustomi kiekvieną dieną ir tokį didžiųjų prekybos centrų elgesį, kai kainos, buvusios litais per naktį virto eurais prilyginu kaip sukčiavimą stambiu mastu.

Pagalvojau, gerai, Alytus, turi Lidl'ą, o ką daryti Prienams, Biržams, kitiems mažiems miesteliams, kur monopolininkai taip viską užgožę, kad smulkiojo verslo net pėdučių nelikę? Manau, reikia kreiptis į Generalinę prokuratūrą, FNTT, kad pradėtų ikiteisminį tyrimą dėl galimo sukčiavimo stambiu mastu ir pagaliau išsiaiškintų, dėl kokių priežasčių pakilo kainos ir kokia prekės kainos dalis tenka mokesčiams, prekybos tinklų uždarbiui, tiekėjui. Artimiausiu metu parengsiu pareiškimą ir užregistruosiu.

P.S. Priminsiu, kad šis potyris buvo Valstybės dieną, tad labai maloniai nustebau, o visas susikaupęs pyktis virto šypsena, kai ant darbuotojų marškinėlių pamačiau trispalvę. Tokiomis mažomis smulkmenomis, atėjęs į svečią šalį vokiškas kapitalas rodo ne tik pagarbą šaliai bet ir dėmesį jos žmonėms, ko nepasakysi apie vietinius monopolininkus“, - socialiniame tinkle savo istoriją aprašė alytiškė.

Komentatoriai netruko pastebėti, kad skiriasi produktų kiekis čekiuose.

„Šiuo atveju grubiai dar galima užmesti 10 eur., bet vis tiek susitaupo. Faktas tas, kad kainos nerealios”, - piktinosi L. Radzevičiūtė.

Susisiekus su L. Radzevičiūte ji papasakojo, kad paviešino istoriją norėdama paraginti žmones mąstyti apie savo veiksmus.

„Žmonės masiškai perka, nesigilina. Atrodo, kad neturime kito varianto. Bet juk reikia kito varianto. Reikia tada grąžinti tuos daiktus ir pradėti žiūrėti į smulkesnį verslą. Nėjau į didįjį prekybos centrą porą mėnesių ir išsisukau. Aš ir abejoju kai kurių „Lidl“ produktų kokybe. Bet išeina taip, kad kažkas padarė susitarimus ir dabar esame priversti nueiti pirkti prastesnę kokybę. Kiti siūlo į Lenkiją važiuoti, bet tai ką senukams daryti“, - tv3.lt portalui pasakojo pašnekovė.

Ji teigia tikrai nepropaguojanti vienos ar kitos parduotuvės, tačiau nebegalinti tylėti dėl nesuprantamai aukštų kainų.

„Man tai yra sukčiavimas. Matomai yra didžiųjų centrų susitarimai pakelti ir ką tu gali įrodyti. Bet juk reikia išanalizuoti kainą. Kaip ji kito ir kas yra sudedamojoje dalyje, nes PVM nesikeitė. Kas įdomiau, kol rodė litais ir eurais tai tol dar nebuvo tokios kainos. Bet kai dingo litai, viskas prapuolė“, - nusivylimo neslėpė L. Radzevičiūtė.  

„Maxima“ atstovė spaudai Renata Saulytė teigia, kad kiekvienas turi teisę reikšti nuomonę ir rinktis, kur apsipirkti.

„Siekiame ir ateityje sieksime, kad „Maxima“ klientams būtų geriausiu pasirinkimu ir toliau savo klientams siūlysime platų asortimentą produktų, pagamintų ar išaugintų mūsų šalyje, aukštą kokybę ir ją atitinkančią gerą kainą, apsipirkimo patogumą. „Maxima“ už tai klientų vertinama jau 25-erius metus, tikimės išsaugoti savo klientų pasitikėjimą, patenkinti jų poreikius ir lūkesčius ir sėkmingai rinkoje konkuruoti ir ateityje“, - sako atstovė.  

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų