Garsios Lietuvos moterys laukiamiausiame metų renginyje pasidabino Agnės Gulbinaitės, „Agapes Wear“ prekinio ženklo įkūrėjos, dizainerės kurtais įspūdingais įvaizdžiais.
Naujienų portalui tv3.lt A. Gulbinaitė praskleidė šydą ir atskleidė, kaip vyko suknelių gamybos procesas, kiek laiko užtruko kurdama įvaizdžius bei kaip sekėsi dirbti su žinomomis šalies moterimis.
Nijolei Pareigytei ir Laurai Dragūnaitei sukūrė ypatingus įvaizdžius
Dizainerė Agnė pasakoja, kad suknelių kūrimo procesas prasidėjo nuo vizualo patvirtinimo ir aiškios vizijos, kaip norės pateikti sukneles, nes, pasak jos, M.A.M.A. muzikos apdovanojimai yra ne tik muzikos, bet ir mados visuma.
„Mes šiek tiek taikėmės ir į tendencijas, pirmų įvaizdžių suknelėms gaminti pasirinkome aksomą bei taftą, norėjau perteikti moderno pojūtį, persipynusį su romantikos ir klasikos elementais, norėjome, kad jos drauge atrodytų kaip kolekcija. Pirmas įvaizdis taip pat derėtų ir antras įvaizdis taip pat derėtų“, – atskleidžia Agnė.
Dizainerė teigia, kad ji pradėjo tvirtinti visą vizualą drauge su stilistu Joringiu Šatu, o vedėjos su pasitikėjimu atsidavė į jų rankas. Pasak Agnės, pateikus pirminius variantus, visi norai ir vizualai sutapo, todėl buvo pradėta suknelių gamyba.
„Antrų įvaizdžių audinį pirmą kartą išvydome Paryžiuje mados audinių parodoje „Premiere Vision“. Pradėjus kurti antro įvaizdžio vizualus buvo aišku, jog reikia naudoti būtent šiuos audinius.
Pasirinkome smaragdinę spalvą Nijolės įvaizdžiui, o juodą Lauros. Toks visiškai modernus gavosi įvaizdis, o tie pirmi įvaizdžiai – modernas, persipynęs su romantikos ir klasikos elementais.
Jau buvome susipažinusios su Nijole ir susitikusios viename renginyje bei bendravusios. Su Nijole buvo kaip ir ne nauja pažintis, tai viskas vyko spontaniškai.
Nijolės vedimą paskelbė šiek tiek vėliau, tad antrai suknelei turėjome tik vieną primatavimą, kas kėlė nerimą, bet viskas gavosi puikiai“, – pasakoja Agnė ir priduria, kad teko keliauti į Kauną pas Nijolę, kad viską padarytų taip, kaip reikia.
Pažintis su komike L. Dragūnaite dizainerei buvo pirmoji, tačiau, pasak Agnės, labai greitai užsimezgė smagus kontaktas.
„Visuose primatavimuose ir Joringis dalyvavo, buvome kaip komanda. Turėjome ne vieną ir ne du primatavimus. Norėjosi, kad laiko būtų daugiau, bet jo nebuvo su Nijole, nes vėliau paskelbė jos vedimą. Su ja turėjome 4 savaites, o su Laura mėnesį ir savaitę – ne ką ilgiau“, – apie laiko trukmę teigia pašnekovė.
M.A.M.A. vedėjų suknelių kainos – vienodos
Paklausta apie kurtų suknelių kainas, dizainerė pabrėžia, kad antrųjų suknelių kainos buvo vienodos. Ji atskleidžia, kad į jas buvo įdėta daug darbo, o audiniai siųsti iš užsienio.
Audiniai atvyko gražiai supakuoti, šilkiniuose popieriuose, su etiketėmis, kurios turėjo metalinius elementus, o dizainerė yra patenkinta galutiniu rezultatu.
„Kaina priklauso nuo dizaino sudėtingumo ir naudojamų medžiagų, nes mes galime pasirinkti ganėtinai nebrangius audinius ir paprastą siluetą, tada jo kaina iškart mažėja, o jei renkamės ypatingesnį siluetą, korsetą, pūstumo daug, kur daug rankų darbo <...> kaina kyla stipriai į viršų“, – priduria Agnė.
Dizainerė taip pat priduria, kad antrųjų suknelių audinys, kuris buvo su karoliukais, reikalavo daug rankų darbo, nes per karoliukus siūti negalima.
„Tu dedi audinį, dedi tokią specialią plokštelę ir su plaktuku daužai 2 cm. liniją, kad galėtum susiūti tą audinį, tai buvo labai daug rankinio darbo tiems antriems įvaizdžiams, žėrintiems“, – paaiškina ji.
Agnė teigia, kad pasirinkimo laisvė labai veikia galutinę kainą: galima pasirinkti paprastesnį audinį ir siluetą, ir tada kaina bus įprasta, tačiau pasirinkus ypatingą, specialų audinį, kaina stipriai išauga.
Išklojo atvirai, kokios jos iš tiesų
Dizainerė Agnė sukneles kūrė tik M.A.M.A. muzikos apdovanojimų vedėjoms L. Dragūnaitei ir N. Pareigytei-Rukaitienei bei sau. Iš viso, pasak jos, buvo sukurtos 5 suknelės per mėnesį laiko, o tai buvo labai intensyvus darbas.
Agnė priduria, kad pilnai atsidavė vedėjoms, nes laiko kurti kitiems trūko. Vis tik, dizainerė supranta, kad pirmiausia reikia užbaigti sukneles vedėjoms, nes įvaizdis dažnai būna paliekamas paskutinėms savaitėms iki renginio – apie mėnesį ar pusantro iki jo.
„Agapes Wear“ prekinio ženklo įkūrėja teigia, kad dirbti su Nijole buvo itin paprasta, nors žinoma moteris yra labai užimta.
„Nijolė yra vienas širdžiai artimiausių žmonių, nes viskas su ja labai paprasta. Tiesa, ji labai užimta, todėl mes neturėjome galimybės pasimatuoti tarpušventyje.
Pavyko tai padaryti sausio 6 d., mažiau nei 4 savaitės iki M.A.M.A. apdovanojimų. Pagavome ją Vilniuje, kai ji turėjo fotosesiją, ir išsimatavome“, – užkulisius atskleidžia dizainerė.
Pasak Agnės, Nijolė yra labai maloni ir pasitiki dizainere, todėl darbas su ja buvo lengvas. Dizainerė atskleidžia, kad Nijolė jai pasakė: „Kaip padarysi, taip padarysi, aš žinau, kad bus gerai“. Vėliau dizainerė su komanda vyko į Kauną primatuoti suknelės, nes Nijolė nuolat keliauja po Lietuvą.
Dėl bendradarbiavimo su L. Dragūnaite dizainerė Agnė teigia, kad nors tai buvo pirmas susitikimas su komike, jų bendravimas greitai tapo labai draugiškas ir patikimas.
„Laura pilnai pasitikėjo komanda. Net ir dėl plaukų, makiažo ir batelių viską derinome kartu, ir viskas puikiai tiko“, – pokalbį užbaigė pašnekovė.
Visą M.A.M.A. apdovanojimų transliaciją žiūrėkite čia:
Visą M.A.M.A. apdovanojimų raudonojo kilimo transliaciją žiūrėkite čia:
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!