• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pastačius naują Vilniaus oro uosto išvykimo terminalą 2025 metais iš Lietuvos lėktuvais bus galima tiesiogiai pasiekti 20 proc. daugiau krypčių, sako susisiekimo ministras. Lietuvos oro uostų vadovas pabrėžia, kad terminale bus įrengta naujausios kartos saugumo įranga – keleiviams nebereikės iš bagažo ištraukti skysčių ar kompiuterių, todėl pralaidumas augs apie 20-30 procentų. 

Pastačius naują Vilniaus oro uosto išvykimo terminalą 2025 metais iš Lietuvos lėktuvais bus galima tiesiogiai pasiekti 20 proc. daugiau krypčių, sako susisiekimo ministras. Lietuvos oro uostų vadovas pabrėžia, kad terminale bus įrengta naujausios kartos saugumo įranga – keleiviams nebereikės iš bagažo ištraukti skysčių ar kompiuterių, todėl pralaidumas augs apie 20-30 procentų. 

REKLAMA

„Jeigu šiandieną mes per oro uostus turime maždaug 60 reguliarių krypčių, vasarą jų visą laiką būna apie 80, kitais metais (2025 – BNS) mes planuojame apie 100 reguliarių krypčių.

Aišku, svarbu ne tiek kiekybė, kiek kokybė, kad būtų pagrindiniai centrai, dažniai, tai tikrai turėsime gerų žinių – oro uostai turi visus įrankius dabar tą užtikrinti“, – renginyje, skirtame pagrindinių naujojo terminalo konstrukcijų montavimo pabaigai, pirmadienį sakė Marius Skuodis.

Baigtas svarbus etapas

Naujame išvykimo terminale baigtas svarbus etapas – sumontuotos pagrindinės konstrukcijos. 2024 metais darbai vyks terminalo viduje, kur bus diegiamos įvairios technologijos.

REKLAMA
REKLAMA

„Mes jau turime pastatą, pereinam prie technologijų diegimo“, – teigė M. Skuodis.

Naują išvykimo terminalą planuojama atidaryti 2025 metais sujungus jį su dabartine oro uosto infrastruktūra. Tuomet oro uostas galės aptarnauti dukart daugiau žmonių.

REKLAMA

M. Skuodis pasakojo, kad terminale planuojama įrengti itin modernią infrastruktūrą, automatinio bagažo rūšiavimo įrenginius, erdves pritaikyti didesniam žmonių srautui.

„Ką svarbu pabrėžti, kad aviacijoje kiekviena investicija turi labai aiškią grąžą. Kitaip sakant, šitas terminalas labai aiškiai atsipirks per nustatytą laikotarpį, tai yra 10-15 metų“, – pridūrė ministras.

Lietuvos oro uostų vadovas Simonas Bartkus teigė, kad naujame terminale itin daug dėmesio skiriama aviaciniam saugumui.

REKLAMA
REKLAMA

„Naujame terminale bus įdiegta absoliučiai naujausios kartos aviacinio saugumo įranga, kuri būtent skirta keleivių rankinio bagažo patikrai, tai ta nauja įranga iš esmės palengvins keleivių pasiruošimą visam tam procesui, keleiviams nebereikės išsitraukti skysčių iš savo lagaminų, kompiuterių“, – pirmadienį žurnalistams sakė jis.

„Patikros postų bus daugiau ir (...) tas pralaidumas, kiek galėsime aptarnauti kiekvieną valandą, jis augs. (...) Mes taip planuojam, kad apie 20-30 proc. tas pralaidumas augs“, – pridūrė S. Bartkus.

Rudenį dėl sustiprintų aviacijos saugumo ir keleivių patikros procedūrų Vilniaus oro uoste susidarius didelėms eilėms prie keleivių patikros, M. Skuodis teigė, kad padėtis iš esmės pasikeis pastačius naują keleivių išvykimo terminalą.

Jį už 41,5 mln. eurų stato bendrovė „Eikos statyba”.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų