CNN rašo, kad dalis „iPhone 7“ ir „iPhone 7 Plus“ savininkų gali teikti skundą ir tikėtis gauti iki 349 JAV dolerių (daugiau kaip 320 eurų) siekiančia kompensaciją pagal 2019 m. parengtą ieškinį, kuris buvo pateiktas JAV Šiaurės Kalifornijos apygardos apylinkės teismui.
Išmoka galėtų būti skiriama už tai, kad kai kurie šių telefonų naudotojai susidūrė su technine problema – garso lusto defektu. Dėl šios priežasties dalis funckijų, pavyzdžiui, „FaceTime“, „Siri“, tiesiog neveikė.
Taigi visi asmenys, kurie naudojosi „iPhone 7“ ir „iPhone 7 Plus“ telefonu nuo 2016 rugsėjo 16 d. iki 2023 m. sausio 3 d., turi teisę pateikti skundą ir reikalauti papildomos išmokos gavimo arba išlaidų padengimo už atliktą remontą.
„Apple“ kratosi atsakomybės
CNN rašo, kad visgi pati „Apple“ bendrovė mestus kaltinimus atemta ir tikina, kad įrenginiai neturėjo su garsu susijusių problemų.
Atsiskaitymų administravimo internetiniame puslapyje teigiama, kad amerikiečiai, kurie naudojosi „iPhone 7“ ir „iPhone 7 Plus“ telefonais ir susidūrė su garso problemomis, gali pateikti pretenziją iki birželio 3 d. O galutinis posėdis dėl bendro ieškinio patvirtinimo vyks liepos 18 d.
Tiesa, atkreipiamas dėmesys, kad „Apple“ yra sulaukusi grupinio ieškinio ir anksčiau.
Tąkart iPhone 6“, „6 Plus“, „6s“, „6s Plus“, „7“, „7 Plus“ arba „SE“ naudotojai, kurie įsigijo šiuos telefonus iki 2017 m. gruodžio 21 d., gavo teisę reikalauti 25 JAV dolerių siekiančios išmokos už tai, kad po grupinio ieškinio pateikimo teismas pripažino, jog „Apple“ tyčia atnaujindavo sistemą, kuri galiausiai sulėtino senesnius įrenginius.
Būtent dėl lėtai pradėjusį veikti išmaniųjų telefonų „iPhone“ įrenginių naudotojai buvo priversti atsinaujinti savo telefonus į naujesnius modelius.