„Tai buvo spec. operacija, kuri tęsėsi ilgiau nei 6 mėnesius“, – NEXTA cituojamas Ukrainos karinės žvalgybos atstovas Andrijus Jusovas.
Anot jo, kartu su pilotu orlaivyje buvo du ekipažo nariai, kurie nežinojo, kur iš tiesų skrenda sraigtasparnis. Mi-8 nusileido Poltavos srityje (UNIAN skelbiama, kad sraigtasparnis nusileido Charkivo srityje – red. past.). „Vyksta darbas su ekipažu. Viskas gerai. Bus naujienų“, – aiškino A. Jusovas.
Tuo metu UNIAN skelbiama, kad spec. operacijos metu kartu su pilotu buvę du ekipažo nariai buvo nukauti, o pats pilotas liko Ukrainoje. Piloto šeimos nariais „buvo pasirūpinta iš anksto – jie buvo saugiai išgabenti iš šalies“.
Sraigtasparniu buvo skraidinamos atsarginės dalys lėktuvams Su-27 ir Su-30SM. Šiuo metu orlaivis jau nuskraidintas į Kyjivą.
Kol kas oficialiai apie tai nėra kalbama, tačiau tai gali būti vienas iš tų atvejų, kuomet ukrainiečiams pavyko už piniginę kompensaciją ir saugumo garantijas pervilioti į savo pusę rusų pilotus.
Rusijos propagandininkai tuo metu puolė skelbti apie „pasiklydusį pilotą“, kuris tariamai sąmoningai radijo ryšiu buvo suklaidintas ukrainiečių ir „netyčia“ nutūpė Ukrainos teritorijoje.
Rusų skleidžiamoje istorijoje melagingai skelbiama, kad „vos supratęs savo klaidą pilotas bandė kilti į orą, tačiau į juos buvo atidengta ugnis“. Iš paviešintų nuotraukų matyti, kad sraigtasparnis yra nesužalotas, nematyti apšaudymų ar kovos veiksmų.
Vieno tokio sraigtasparnio kaina Rusijos rinkoje, priklausomai nuo komplektacijos, – 280–500 mln. rublių (apie 3–5 mln. eurų).