Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Latviai pradejo isvis ne nuo to galo, pinigai skirti europinei vežei, o ne stociu ir oro uostu terminalu statymui, pastaruosius turi statytis is savo biudzeto, o ne projektui skirtu lesu, kad projektas pabrango, tai naturalu cia tame nera nieko naujo, tokio masto projektai visada brangsta, reikia tas rizikas visada isivertinti ir dar manau jis brangs, tai ne pabaiga
ka ruosiasi vezioti a ora reikia irgi apmokestinti
Iš kur kokia bus pas jus ekonomika jai susipikot su kaimynais.
čia dar blogiau nei valdovų rūmai ar nacionalinis stadionas
KUR JUS MATETE KAD 100 KM GELEZINKELI STATYTU 30 METU ???? VIEN NUO KAUNO IKI JONAVOS JAU STATO 10 METU ....IR DAR NERA....ŠITAS GELEŽINKELIS NIEKADA NEBEBUS PASTATYTAS.....REIK UŽBAIGT ŠIA NESAMONE IR GANA TAŠKYT MILIJARDUS. TIES JONAVA REIK IR BAIGT.
Ir čia pralošė? Ar kaip nors kitaip?
Kvailiose valstybėse gyvena kvailiai. Siaurukas nereikalingas 1435 mm . Reikalinga sovietinė vėžė 1520 mm nuo Kauno iki Hamburgo. Sunkieji kroviniai bus vežami iš Rytų į Vakarus.
O jūs galvojote, kad bus kitaip?
žulikai išvogė visus pinigus sukėlę įkainius
VISKAS PAVOGTA IKI MUSU ARBA PINIGU NERA BET JUS LAIKYKITES
REKLAMA
REKLAMA
Pirmoji „Rail Baltica“ auka – darbams reikia pinigų, o jų vis negana