Naujausias FIA komisijos posėdis pasižymėjo keletu svarbių sprendimų priėmimu, susijusiu su čempionato sportiniais, techniniais ir finansiniais reglamentais, taip pat buvo aptartos galimybės pagerinti Monake vykstančių varžybų įdomumą.
Monako „Grand Prix“ organizatoriai nusprendė, kad įvedant daugiau privalomų sustojimų techninėje aptarnavimo zonoje padidės su varžybomis susijusių įvykių skaičius. Be to, dažniau kintančios lenktynininkų pozicijos turėtų įnešti nenuspėjamumo ir intrigos.
Įprastai, Monako lenktynės nepasižymi lenkimų gausa ar intriguojančia eiga, mat siauros Monako gatvės ir platūs „Formulės 1“ bolidai apriboja bet kokias lenkimų galimybes, išskyrus dvejose vietose.
FIA komisija posėdyje taip pat priėmė keletą papildomų sprendimų. Posėdyje komandoms buvo įvesti griežtesni galinių sparnų lankstumo bandymai, kurie užkirstų kelią praėjusių metų kontroversijoms. Griežtesni galinių sparnų testai bus taikomi nuo sezono pradžios, o panašūs testai bus taikomi ir priekiniams sparnams, tik šiek tiek vėliau.
Nuo 2025 metų „Formulės 1“ lenktynėse, esant ekstremaliai aukštai temperatūrai, bus privaloma naudoti specialią vairuotojų aušinimo sistemą. Taip pat FIA, atsižvelgdama į technologinę pažangą, panaikino apribojimus kiek pavarų dėžių komandos gali išnaudoti per vieną sezoną, nurodydama išaugusį šių komponentų patikimumą.
Be to, nuo 2026 metų bus įvesti nauji techniniai reglamentai, kurie užtikrins didesnį automobilių aerodinamikos ir energijos valdymo sistemų našumą. Šie pakeitimai atspindi „Formulės 1“ strategiją, siekiant suderinti vidaus degimo variklių ir hibridinių komponentų naudojimą, suteikiant abiem šaltiniams beveik lygiavertę įtaką automobilio galiai.