• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po pirmosios lenktynių dienos „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos pilotai tikėjosi, kad kova dėl pergalės išliks atkakli iki pat finišo.

Po pirmosios lenktynių dienos „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos pilotai tikėjosi, kad kova dėl pergalės išliks atkakli iki pat finišo.

REKLAMA

Antroji diena lūkesčius pateisino su kaupu – ji buvo kupina greičio, iššūkių ir sportinio ryžto. Abu komandos sportininkai sėkmingai įveikė beveik 230 km ilgio kilpinį greičio ruožą, tačiau kiekvienam jų šis etapas klostėsi skirtingai.

A. Kanopkinas – greičiausias tarp keturračių

Geriausią dienos rezultatą tarp keturračių užfiksavo A. Kanopkinas, kuris vos 18 sekundžių aplenkė artimiausią varžovą iš Lenkijos. Sportininkas teigė, kad antrąją trasos dalį važiavo maksimaliu tempu.

„Diena buvo labai greita ir intensyvi. Pradžioje sustojau padėti A. Ahli, kuriam sugedo akumuliatorius – praradau apie pusantros minutės. Kai pamačiau, kad mane vejasi artimiausias varžovas, nusprendžiau spausti iki pat finišo.

REKLAMA
REKLAMA

Važiavau maksimaliu tempu, net nušokau nuo vienos didelės kopos. Jėgų dar turiu, nuovargio nejaučiu – dabar tiesiog noriu pavalgyti. Maža pergalė jau yra, dabar ruošiamės rytojaus maratonui“, – kalbėjo A. Kanopkinas.

REKLAMA

Martinezas finišavo su gedimu

Tuo tarpu G. Martinezas, nors ir finišavo trečioje pozicijoje, trasoje susidūrė su ne vienu išbandymu.

„Turėjau bent keturias sudėtingas situacijas. Pirma – nepastebėjau pavojingos vietos trasoje ir patyriau stiprų smūgį, dėl kurio suveikė striukės oro pagalvė.

Vėliau sutikau A. Ahli – bandžiau jam padėti, tempiau virve, bet nesėkmingai. Galiausiai sugedo pavarų dėžė – likau tik su priekine pavara, taip ir pasiekiau finišą. O paskutinius 60 km pradėjo varginti jūros liga važiuojant per kopas, tad tempą teko sumažinti ir tiesiog stengtis pasiekti finišą“, – pasakojo lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA

Tituluotas varžovas pasitraukė iš kovos

Antrąją dieną didžiausią smūgį patyrė keturis kartus iš eilės „Abu Dhabi Desert Challenge“ keturračių įskaitos čempionas A. Ahli, kurio viltys apginti titulą galutinai sudužo dėl techninių problemų. Abu „CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkai bandė jam padėti, tačiau gedimo nebuvo įmanoma pašalinti trasoje.

Nors A. Ahli buvo vienas pagrindinių konkurentų, komandos sportininkai pripažįsta, kad dėl kiekvieno pasitraukusio varžovo jiems gaila. „Stipri konkurencija šį sportą daro įdomų“, – sakė lenktynininkai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lemiamas išbandymas – maratoninis greičio ruožas

Rytoj sportininkų laukia maratoninis greičio ruožas, kurio metu keturračiai po finišo nebegalės būti remontuojami iki kitos dienos starto. Tai reiškia, kad reikės ne tik išlaikyti aukštą tempą, bet ir išsaugoti techniką.

Iš viso sportininkai turės įveikti 388 kilometrus, iš kurių 237 km sudarys greičio ruožas. Šis etapas gali būti lemiamas kovoje dėl galutinės rikiuotės ir pareikalaus strateginio vairavimo.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų