Naujienų portalui tv3.lt D. Zvonkus atvirai prabilo apie tai, kas prisideda prie kūrinio sėkmės bei atskleidė, kas jo manymu vertas šio šou laimėjimo.
Anot pašnekovo, dainą hitu padaro pataikymas į masių meninį skonį: „Yra menas, suprantamas siauram gerbėjų ratui ir yra menas, kurį mėgsta masės. Dainą hitu padaro pataikymas į masių meninį skonį ir tuometines nuotaikas, madas, aktualijas.“
Muzikos prodiuseris mano, kad bandymai sukurti hitą duoda tik trumpalaikius rezultatus, galiausiai ta daina greitai nusibosta, tad privalu viską daryti natūraliai ir nesiekti savo daina suvirpinti kiekvieno klausytojo širdis.
„Kūrėjas-menininkas įprastai labiau siekia savo idėjų realizavimo. Įtikti masėms labiau nori vadybininkai, o ne kūrėjai. Kad „pakabintum“ mases – turi būti kažkokiu „vidurkiu“, „optimaliai pritaikytu“. Jeigu tai kūrybiniame kelyje nutinka natūraliai, tada viskas puiku. Tačiau bandymai dirbtinai „sukurti hitą“ geriausiu atvejui duoda tik trumpalaikį rezultatą“, – sakė D. Zvonkus.
Kalbėdamas apie lietuviškus hitus, dainininkas bei kompozitorius atskleidė, jog jo mėgstamiausias yra Ten Walls – „Walking With Elephants“. Tačiau yra ir tokių lietuviškų hitų, kurių jau nebegali pakęsti.
„Kai kurios dainos TV laidose ir kituose renginiuose (pvz. „Dainų šventė“) yra beviltiškai nuvalkiojamos. Tokie, iš esmės genialūs ir nuostabūs kūriniai, kaip „Mano kraštas“ arba „Baltas paukštis“ man jau seniai , nes tiesiog skamba per dažnai ir atbukinta ausis nebejautri jų emociniam kodui“, – atviravo jis.
Tiesa, šiuo metu D. Zvonkus pasirodymams pasiruošti padeda „Didžiojo šou burbulas“ dalyviams. Jis įsitikinęs, kad laimėjimo nusipelnė tas, kuriam pavyks susitvarkyti su psichologiniais iššūkiais: „Dalyviai yra uždaryti ribotoje erdvėje ir tai neišvengiamai veikia jų emocinę būklę. Bet, būdami profesionalais, pasirodymų metu jie susikoncentruoja ir parodo geriausią variantą. Laimėjimo vertas tas, kuris susitvarkys su kylančiais psichologiniais iššūkiais ir ilgiausiai išliks įdomus žiūrovui.“
Dabar žiūrovai dalyvius ir jų gyvenimą gali sekti net 24 valandas per parą „Go3“, o visi tie, kas nori jiems užduoti klausimų bei sužinoti tai, ko „burbulo“ dalyviai dar nėra sakę, kiekvieną pirmadienį ir penktadienį 15 valandą yra kviečiami stebėti tiesiogines transliacijas „Didysis šou burbulas“ „Facebook“ paskyroje. Taip pat būtent čia jie kviečiami užduoti ir klausimus.