Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių sportas yra nuostabus dalykas, ypatingai ralis. Tačiau dalyvauti ralio varžybose reikia tik ambicijų, talento, bet ir pakankamai riebaus biudžeto.
Kadangi pagrindinė WRC klasė pasaulio ralio čempionate mažėjo ir tampa žymiai prieinamesnė, ralio scenoje didelius automobilius keičia maži kompaktiški hečbekai, kurie yra neįtikėtinai greiti posūkiuose.
Vienas iš pavyzdžių yra šis "Twingo R2 EVO". Automobilis naudoja 1,6 litro benzininį agregatą, kuris išvysto 190 arklio galių ir 180 NM sukimo momentą. Variklis nenaudoja jokios turbinos, tad jokio lago variklis neturi. O ir aprūpinus automobilį su sekvencine pavarų dėže, mažasis "Twingo" gali tiesiog skrieti vingiuotais miško keliukais.
Žemiau išvysite ką galima padaryti sėdint už šio ralio automobilio vairo, nors vėliau jam ir nepavyksta išsilaikyti kelyje.
Automobilių sportas yra nuostabus dalykas, ypatingai ralis. Tačiau dalyvauti ralio varžybose reikia tik ambicijų, talento, bet ir pakankamai riebaus biudžeto.
Kadangi pagrindinė WRC klasė pasaulio ralio čempionate mažėjo ir tampa žymiai prieinamesnė, ralio scenoje didelius automobilius keičia maži kompaktiški hečbekai, kurie yra neįtikėtinai greiti posūkiuose.
Vienas iš pavyzdžių yra šis "Twingo R2 EVO". Automobilis naudoja 1,6 litro benzininį agregatą, kuris išvysto 190 arklio galių ir 180 NM sukimo momentą. Variklis nenaudoja jokios turbinos, tad jokio lago variklis neturi. O ir aprūpinus automobilį su sekvencine pavarų dėže, mažasis "Twingo" gali tiesiog skrieti vingiuotais miško keliukais.
Žemiau išvysite ką galima padaryti sėdint už šio ralio automobilio vairo, nors vėliau jam ir nepavyksta išsilaikyti kelyje.