Įprastai, daugybę pergalių automobilių sporte iškovoję bolidai stovi ne didžiuliame gamintojo muziejuje. Tačiau auto-sportui paruošti „Toyota“ modeliai sulaukė kitokio likimo. Visi „TMG“ divizijos sukurti automobiliai stovi didžiulėje požeminėje aikštelėje.
Tarp tokių automobilių kaip „Toyota Celica WRC“ ar „Toyota GT-One“ galima išvysti ir niekur nematytų bolidų. Pavyzdžiui, „ Toyota MR2“ su 1000 arklio galių išvystančiu motoru, kuris buvo kuriamas „Group S“ lenktynių programai.
Daugiau dar niekur nematytų automobilių pamatysite vaizdo reportaže.
Didžiausio automobilių gamintojo - „Toyota“ automobilių sporto divizija yra įsikūrusi ne Japonijoje, bet Europoje, Vokietijoje. Kelno mieste įsikūrusi divizija daugelį metų „Toyota“ automobilius ruošdavo įvairios auto-sporto šakoms. Pradedant žiedu ir baigiant raliu.
„Toyota Motorsport“ arba - tiesiog „TMG“, savo duris atvėrė dar 8 dešimtmečio pradžioje. Iš pradžių šiose dirbtuvėse dirbantys specialistai „Toyota Celica“ ir „Corolla“ modelius paruošdavo įvairioms automobilių sporto varžyboms. Augant „Toyota“ kompanijos apetitui, 9 dešimtmečio pabaigoje „TMG“ kurdavo aukščiausio kalibro ralio bolidus. Ne japonai, bet vokiečiai buvo atsakingi už „Toyota Celica GT-Four“ ir „Toyota Corolla WRC“.
Didžiausio automobilių gamintojo - „Toyota“ automobilių sporto divizija yra įsikūrusi ne Japonijoje, bet Europoje, Vokietijoje. Kelno mieste įsikūrusi divizija daugelį metų „Toyota“ automobilius ruošdavo įvairios auto-sporto šakoms. Pradedant žiedu ir baigiant raliu.
„Toyota Motorsport“ arba - tiesiog „TMG“, savo duris atvėrė dar 8 dešimtmečio pradžioje. Iš pradžių šiose dirbtuvėse dirbantys specialistai „Toyota Celica“ ir „Corolla“ modelius paruošdavo įvairioms automobilių sporto varžyboms. Augant „Toyota“ kompanijos apetitui, 9 dešimtmečio pabaigoje „TMG“ kurdavo aukščiausio kalibro ralio bolidus. Ne japonai, bet vokiečiai buvo atsakingi už „Toyota Celica GT-Four“ ir „Toyota Corolla WRC“.