• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Originalus „MINI“ hečbekas tapo tikra legenda. Mažas, kompaktiškas, kampuotas, ekonominės klasės modelis tapo vienu žinomiausiu britišku automobiliu visame pasaulyje.
Kaip ir „Volkswagen Beetle“, taip ir originalus „MINI“ hečbekas su įvairiais pakeitimais buvo gaminamas keletą dešimtmečių, o tiksliau - net 41 metus, nuo 1959 iki 2000 metų spalio.
Per daugiau kaip 40 žavaus automobilio gyvavimo metų, pro D.Britanijoje esančios gamyklos duris išriedėjo 5,387,862 automobiliai.
Paskutinis „MINI“ modelis turėjo hečbeko kėbulą, buvo nudažytas ryškia raudona spalva ir buvo pagamintas „Rover“ gamykloje, kuri stovėjo Longbridžo mieste, D.Britanijoje.
Žemiau esantis vaizdo įrašas parodys kaip buvo gaminami paskutiniai, tikrąją ta žodžio prasme, „MINI“ markės automobiliai ir kaip raudonos spalvos hečbekas su pasididžiavimu nurieda nuo konvejerio.

Originalus „MINI“ hečbekas tapo tikra legenda. Mažas, kompaktiškas, kampuotas, ekonominės klasės modelis tapo vienu žinomiausiu britišku automobiliu visame pasaulyje.
Kaip ir „Volkswagen Beetle“, taip ir originalus „MINI“ hečbekas su įvairiais pakeitimais buvo gaminamas keletą dešimtmečių, o tiksliau - net 41 metus, nuo 1959 iki 2000 metų spalio.
Per daugiau kaip 40 žavaus automobilio gyvavimo metų, pro D.Britanijoje esančios gamyklos duris išriedėjo 5,387,862 automobiliai.
Paskutinis „MINI“ modelis turėjo hečbeko kėbulą, buvo nudažytas ryškia raudona spalva ir buvo pagamintas „Rover“ gamykloje, kuri stovėjo Longbridžo mieste, D.Britanijoje.
Žemiau esantis vaizdo įrašas parodys kaip buvo gaminami paskutiniai, tikrąją ta žodžio prasme, „MINI“ markės automobiliai ir kaip raudonos spalvos hečbekas su pasididžiavimu nurieda nuo konvejerio.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų