Klaipėdos uoste veikiančios bendrovės "Laivitė" nauji savininkai siekia keisti uosto žemės paskirtį, numatant statyti gyvenamuosius ir komercinius pastatus, o buvę teritorijos nuomininkai ieško, kur laikyti dėl remonto ar iškrauti žuvų atplaukiančius "Baltlantos" laivus.
Pramoninio šalies žvejybos laivyno pagrindą sudaranti "Baltlanta" turi 9 Atlanto vandenyne žvejojančius tralerius, tanklaivį, 4 transportinius motorlaivius, taip pat 4 Baltijos jūroje žvejojančius bei kelis pagalbinius laivus, rašo "Lietuvos žinios".
Pagal "Laivitės" ir "Baltlantos" su nekilnojamojo turto bendrove "Memelio miestas" 2006 metų gegužės 31 dieną pasirašytą pastatų perdavimo-priėmimo aktą laivų remonto veiklą numatoma nutraukti ir pastatus atlaisvinti 2007 metais.
Paprašytas pakomentuoti numatomas veiklos permainas ir galimą naują vietą "Baltlantos" laivams "Laivitės" direktorius Michailas Mančinskis kalbėti atsisakė.
"Baltlantos" atstovas Aleksejus Savčenka aiškino, kad laivų remonto veikla savininkams tapo nerentabili, nes ėmė trūkti darbo jėgos, pabrango medžiagos. Tačiau, anot jo, "Laivitė" veiklos nenutrauks, tik mažins remonto mastą.
A.Savčenka mano, kad "Memelio miestui" perleistomis krantinėmis "Baltlantos" laivai galės naudotis porą metų ar ilgiau. Jis abejoja, ar investuotojų sumanymas sukurti naują miesto kvartalą per penkerius metus klostysis taip sklandžiai.
Beje, pirmoji kliūtis jau išryškėjo - Susisiekimo ministerija prieštarauja gyvenamųjų namų statybai uosto žemėje, todėl Vyriausybės strateginis komitetas prieš pat Naujuosius metus nesiryžo pritarti Klaipėdos savivaldybės pristatytam projektui ir dar kartą "Memelio miesto" planus svarstys vasario pabaigoje.