Šis sprendimas buvo priimtas, kai „Playboy“ vyriausiasis redaktorius praeitą mėnesį susitiko su žurnalo įkūrėju Hugh Hefneriu jo viloje „Playboy Mansion“, sakė bendrovės generalinis direktorius Scottas Flandersas.
Nuo ateinančio kovo įvaizdį pakeitusio „Playboy“ popierinėje versijoje ir toliau bus spausdinamos moterų provokuojančiomis pozomis nuotraukos, tačiau visiškai apsinuoginusių gražuolių jo puslapiuose nebeliks.
Kaip dienraščiui „The New York Times“ pareiškė S. Flandersas, tokios nuotraukos interneto epochoje yra „išėjusios iš mados“.
„Dabar jus vienintelis mygtuko spragtelėjimas teskiria nuo bet kokio įsivaizduojamo sekso akto – nemokamai. Taigi šiais laikais visa tai yra tiesiog iš mados išėjęs dalykas“, – sakė direktorius.
Toks žingsnis atrodo labai radikalus žurnalui, kuris žengė į pasaulį griaudamas tabu, susijusius su apsinuoginusių moterų vaizdavimu.
Vis dėlto šiais laikais, kai internete apstu pornografinių nuotraukų, lengvai prieinamų įvairiais įrenginiais, parduodama vis mažiau „Playboy“ kopijų.
Leidinio, kuris 1975 metais buvo platinamas 5,6 mln. egzempliorių tiražu, dabar išspausdinama tik apie 800 tūkst. egzempliorių, rašo „The New York Times“, remdamasis Audituojamos žiniasklaidos aljanso statistika.
Kad galėtų patekti į populiarius socialinius tinklus, tokius kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“, kurių naršymas mūsų laikais sudaro svarią dalį internetu persiunčiamo duomenų srauto, „Playboy“ jau anksčiau padarė dalį savo turinio saugiu skaityti netgi darbo vietoje, sakė S. Flandersas.
Pasak jo, planuodamas savo naujausią persitvarkymą žurnalas stengėsi atsakyti į klausimą: „Jeigu pašalinsime nuogybes, kas liks?“