Kai atrodo, kad reklamos sumanytojų vaizduotei ribų nebėra, jie štai ima ir nustebina. Šiandien Lietuvos spaudos pardavimo vietose pasirodys naujausias gruodžio–sausio mėnesių žurnalo moterims „Ieva“ numeris, kuris neabejotinai patrauks ne tik ilgamečių skaitytojų, bet ir bet kurio prie spaudos leidinių stendo sustojusio prekybos centro lankytojo dėmesį. Kuo jis kitoks nei visi? Ogi jame pavaizduotas trimatis vaizdas. Kas sakė, kad 3D tinka tik judantiems paveikslėliams?
„Nors rinkodaros ir reklamos pranašai skelbia, kad leidybos verslas miręs, nesiruošiame lengvai pasiduoti ir stengiamės išnaudoti visus įmanomus Lietuvoje atsiperkančius technologinius sprendimus. 3D idėja nėra nauja savaime, bet Lietuvoje mados žurnalai dar nesiryžo jos panaudoti. Kodėl ne, pamaniau, ir nusprendžiau skaitytojams padovanoti ne plokščią, o trimatį vaizdą. Specialiai darėme net kelias fotosesijas, kurios atsiskleidžia visai kitaip per mėlynai raudoną prizmę. Be to, reklamdaviai gavo puikią galimybę savo reklaminius maketus adaptuoti 3D vaizdui, ko taip pat leidybos rinka dar nebuvo pasiūliusi“, – sakė žurnalo redaktorė Aušra Kurtkutė.
Kad trimatis vaizdas būtų dar realesnis, prie žurnalo kiekvienam skaitytojui pridedami ir 3D akiniai. Be to, atsivertę šį numerį mados gerbėjai galės išvysti trimates fotosesijas.