Naujame, jubiliejiniame, TV3 sezone B. Nicholson ir laidos „Beatos virtuvė“ kūrybinės komandos laukia rimtas iššūkis – jiems patikėtas žiūrimiausias eterio laikas.
„Mūsų pavasario eksperimentas pasitvirtino – žaidimo „Kas? Kur? Kada?“ ir intelektualių sekmadienių su geru kinu sėkmė parodė, kad pasirinkę kokybiškos ir intelektualios programos kryptį, nesivaikydami vienadienės sėkmės momentiniais skandalais, ir toliau rinkoje galime išlaikyti ir išlaikysime lyderio poziciją. TV3 jubiliejinio sezono programų tinklelyje bus daug nestandartinių pokyčių. Vienas jų – iki šiol rytinės laidos „Beatos virtuvė“ persikėlimas į žiūrimiausią laiką“, – apie 20-ąjį sezoną kalba TV3 programų direktorius Jurgis Jefremovas.
Šių metų vasarį TV3 televizijos „Mylimiausių rinkimuose“, kuriuose savo balsus atidavė daugiau nei 95 tūkst. internautų, „Beatos virtuvė“ buvo išrinkta favorite „Mylimiausių specializuotų laidų“ kategorijoje. Praėjusiame TV3 rudens sezone (rugsėjis–gruodis) „Beatos virtuvė“ tapo žiūrimiausia savaitgalio rytų autorine laida. Ją rinkosi 22,1 proc. visų amžiaus grupių TV žiūrovų ir 24,3 15–49 metų amžiaus grupės TV žiūrovų.
Antrajame „Beatos virtuvės“ sezone žiūrovams žadama naujovių – Beata siūlys užsukti į naują virtuvę naujuose namuose, kur žiūrovų lauks daugiau nei kulinarinės staigmenos. Planuojama, kad pirmoji atsinaujinusi „Beatos virtuvės“ laida bus skirta įkurtuvėms, o maistas – dideliems susibūrimams. Į savo naujos virtuvės įkurtuvių šventę Beata sukvies ne tik žiūrovus, bet ir savo draugus, architektę ir statybininkus, kurie šiuo metu skuba pabaigti remontuoti naująsias Beatos „valdas“.