Svetainė „Facebook.com“, į Lietuvos rinką įsiveržusi palyginti neseniai, tapo unikumu tarp socialinių svetainių. Šiame socialiniame tinkle yra apie 489 000 užsiregistravusių lietuvių, kurių nemaža dalis be svetainės nebeįsivaizduoja savo kasdienybės.
Pernai metais vykusioje konferencijoje „Login“, šūkis „Lietuva kraustosi į Facebook“ netgi buvo paskelbtas „Metų interneto tendencija“.
„ZIP FM” viešąjį profilį šiame tinkle sukūrė 2009 metų spalio pirmąją ir jau per pirmąją savaitę sutraukė 4000 gerbėjų. Šiuo metu radijo stoties gerbėjais yra tapę daugiau nei 22 tūkstančiai „Facebook.com“ vartotojų. „Veidaknyge.lt“ duomenimis - tai yra pirmasis ir kol kas vienintelis komercinis prekės ženklas Lietuvoje, subūręs didesnį nei 20 000 gerbėjų ratą.
„Smagu, kad taip greitai pavyko suburti tokį gerbėjų būrį. Juolab, kad pagal skelbiamą statistiką, iš trijų milijonų sukurtų, tik 4% gerbėjų puslapių pasaulyje turi surinkę daugiau nei 10 000 gerbėjų“, - teigia „ZIP FM” socialinio puslapio koordinatorius Vaidas Pilkauskas
Artimiausias radijo stoties konkurentas – „Forum Cinemas“ su 19 tūkstančių gerbėjų, o artimiausias konkurentas žiniasklaidos kategorijoje – „15min“ su 18 tūkstančio gerbėjų. Konkuruojančių radijo stočių „ZIP FM” kol kas nesibaimina, nes artimiausias varžovas – „M-1“ – „Facebook.com“ svetainėje turi tik 3300 gerbėjų. Panašiausią auditoriją pritraukianti „Power Hit Radio“ – 3200 gerbėjų, o dar tūkstančiu nuo jos atsilieka „LRT”. Daugelis radijo stočių vis dar nemano, jog marketingas šiame tinkle yra vertas dėmesio, ir apskritai nėra susikūrusios profilių „Facebook.com“.