Prancūzų kosmetikos milžinė praėjusią savaitę išrinko A. Khan būti pirmąja moterimi su hidžabu visai visuomenei skirtoje šampūno reklamoje.
Minimos A. Khan žinutės, kurios „Twitter“ buvo paskelbtos 2014 metais, vėliau buvo ištrintos.
„Labai apgailestauju dėl tviterio žinučių turinio ... 2014 metais ir nuoširdžiai atsiprašau už liūdesį ir skausmą, kuriuos jos sukėlė“, – pirmadienį šiame socialiniame tinkle parašė ji.
„Labai apgailestaudama nusprendžiau pasitraukti iš šios kampanijos, nes šiuo metu dėl jos vykstantys pokalbiai nukreipia dėmesį nuo pozityvaus ir įtraukiančio požiūrio, kurį ji turi perteikti“, – pridūrė modelis.
„L'Oreal“ naujienų agentūrai AFP nurodė, kad pritaria A. Khan sprendimui.
„Vertiname tai, kad Amena atsiprašė už savo tviterio žinučių turinį ir reakcijas, kurias jos galėjo sukelti“, – sakė kompanija.
Tai jau ne pirmas kartas, kai dėl prieštaringai vertinamų modelių komentarų socialinėje žiniasklaidoje žlunga „L'Oreal“ reklamos kampanijos įvairovei pabrėžti.
Pernai vasarą kompanija atsisakė britų juodaodžio translyčio modelio Munroe Bergdorf paslaugų dėl komentarų feisbuke, kuriuose ji visus baltuosius apkaltino rasiniu smurtu.