Nuo to laiko įmonės žinomumas išaugo kelis kartus. Galiausiai, „BBS“ pradėjo bendradarbiauti su daugybe automobilių gamintojų, kurie dėvėjo „BBS“ suprojektuotus ir pagamintus ratlankius.
Kai bendrovė 2007 metais paskelbė bankrotą, tuomet ji pateko į dviračių gamintojas „Punch International“ rankas. Nors įmonė buvo reorganizuota, bet antrasis bankrotas įmonę ištiko po ketverių metų. Galiausiai, 2015 metais įmonė pateko į Pietų Korėjos bendrovės „Nice Holdings Co.“ rankas.
Vis dėlto, šiųmetinė ekonominė situacija išryškino neužgijusius „BBS“ skaudulius. Remiantis bendrovės išplatinta informacija, bendrovė paskelbė bankrotą tik Vokietijoje, daugiausia dėl koronaviruso krizės, dėl kurios sumažėjo paklausa ir dėl kurios laikinai buvo nutraukta gamyba.
Dabar įmonė turėtų vėl pradėti veikti, tačiau jai vadovaus bankroto administratorius ir advokatas Tomas Oberle, kuriam vadovaujant įmonei turėtų būti vykdomas intensyvus restruktūrizavimas. Oberle jau turi su tuo patirties, nes vadovavo įmonei per bankrotą, paskelbtą 2011 m.
Restruktūrizavimo metu įmonė vis tiek gamins ratus, įskaitant naujus diskus NASCAR lenktyniniams automobiliams. Nepaisant to, mažai tikėtina, kad to pakaktų finansiškai stabilizuoti įmonę. Todėl kyla klausimas, ar dabartiniai „BBS“ valdytojai nenuspręs atsikratyti visame pasaulyje žinomos ratlankių gamintojos.