„Facebook“ tinkle plinta Lietuvos logotipo kvadratukai. “Benvenuti!”, “Литва: See it! Feel it! Love it!”, „Bienvenidos a la nueva página de Lituania!“, „Litauen - Sehen Fühlen Lieben lernen“ – kviečiami socialinio tinklo lankytojai. Nuo šiol žinia apie turizmo galimybes bei naujoves Lietuvoje skleidžiama anglų, rusų, italų, ispanų, prancūzų, vokiečių kalbomis. Tuo užsiima nuo š.m. vasario mėnesio veiklą pradėjusios Lietuvos turizmo atstovybės Jungtinėje Karalystėje, Rusijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje bei Italijoje. Atstovybės reguliariai talpina nuotraukas ir žinutes apie Lietuvą, čia vykstančias šventes, renginius, naujus turizmo objektus, išskirtines paslaugas. Taip pat informuojama apie Lietuvos turizmo pristatymus tarptautinėse parodose, cituojami vietos spaudos pranešimai apie Lietuvą.
„Lietuvos turizmo atstovavimą užsienyje vykdančios tarptautinės destinacijų marketingo kampanijos akcentuoja, jog Lietuvos turizmo produktai yra fantastiški, tačiau neatrasti, todėl jų pagrindinis tikslas – užtikrinti, kad užsienio turizmo verslas ir žiniasklaida vis stipriau identifikuotų Lietuvą kaip patrauklią turistinę šalį. Nieko nuostabaus, kad vienas iš jų pasirinktų kelių – papildoma komunikacija populiariausiame šiuolaikiniame socialiniame tinkle „Facebook“, - teigia Valstybinios turizmo departamento direktorė dr. Raimonda Balnienė.
Pasak jos, dabar aktualių žinučių sklaida apie turizmą Lietuvoje tapo operatyvesnė, kryptingiau orientuota į tikslinę auditoriją. Pavyzdžiui, atstovybė Rusijoje pirmoji informavo apie travel.ru rinkimus, kuriuose geriausiu Baltijos kurortu buvo paskelbta Palanga, o atstovybė Jungtinėje Karalystėje išplatino dienraščio „The Daily Telegraph“ publikaciją apie Vilnių, išrinktą antruoju miestu iš 25-ių visame pasaulyje pagal kelionių išlaidų patrauklumą ir kainų efektyvumą britų turistams. Atstovybei Ispanijoje itin operatyviai sureagavus į Lietuvoje įvykusį incidentą su ispanų krepšininku, VTD galėjo paruošti tinkamą atsaką dėl situacijos įtakos atvykstamajam ispanų turistų srautui. Lietuvos turizmo atstovybės veikia Miunchene, Maskvoje, Varšuvoje, Stokholme, Londone, Paryžiuje, Milane ir Madride. Jos vykdo įvairias kompleksines rinkodaros priemones, kuriomis siekiama skatinti atvykstamąjį turizmą, didinti Lietuvos žinomumą, pristatant Lietuvos turizmo produktus ir turizmo galimybes, administruojant interneto svetainę, vykdant reklamines kampanijas socialiniuose tinkluose vietos kalba bei atsižvelgiant į rinkos ypatumus, bendradarbiaujant su turizmo verslo atstovais ir žiniasklaida, dalyvaujant parodose ir kituose turizmo skatinimo renginiuose, įgyvendinant reklaminius projektus, analizuojant turizmo rinką.