Atsakymą į klausimą, kas bendro tarp XIX a. japonų raižinio ir saulėtų Kalifornijos paplūdimių, gali pateikti australų kompanija „Quiksilver“, įsikūrusi Hantingtone, Kalifornijoje. Šios įmonės logotipas – didelė banga su kalnu raudoname fone – yra įkvėptas japonų meistro Hokusai raižinio „Didžioji Kanagavos banga“. Iki šiol mūsų šalies ekstremalaus sporto mėgėjai šio prekės ženklo gaminių ieškoti vykdavo į užsienį, o nuo dabar tiek „Quiksilver“, tiek dukterinio įmonės prekės ženklo „Roxy“, skirto moterims, produkcijos bus galima įsigyti sporto ir aktyvaus laisvalaikio prekių parduotuvių tinkle „Sportland“.
„Naujoji karta šiandien skiriasi nuo įprastinio, prie stiprių pasaulinių prekės ženklų prisirišusio vartotojo. Šie žmonės yra jauni, dinamiški, nuolat ieškantys kažko naujo bei išskirtinio, tad ir mes turime keistis tam, kad patenkintume jų poreikius, – sako „Sportland“ tinklo vadovas Vladas Korsakovas. – Nors daugiau nei 834 parduotuves visame pasaulyje valdanti įmonė „Quicksilver“ gyvuoja daugiau nei 40 metų, mums šis rudens-žiemos sezonas yra pirmasis, kuomet dirbame su šiuo prekės ženklu, tad kol kas tik tikriname pirkėjų reakcijas, žiūrime, ar pateisinsime jų lūkesčius. Dabar šį prekinį ženklą pristatome kaip skirtą žiemos sportui, tačiau pavasarį pirkėjams pristatysime ir jų kolekcijas, skirtas laisvalaikiui bei vandens sportui.“
Palankios pirkėjų reakcijos tikimasi ir pristatant aktyvaus sporto ženklą „Roxy“, nes jis užpildo naują nišą: „Sporto prekių rinkoje vyrauja vyriški prekių ženklai, kurie dažniausiai pristato atskiras linijas moterims. Aiškiai išreikštų tik moterims skirtų prekių ženklų nėra daug – ypač kalbant tiek apie žiemos, tiek apie vandens sportą, – tad pristatant šį ženklą mums labai svarbu patenkinti moterų poreikius ir suteikti joms galimybę aktyviai sportuoti bei varžytis su gamtos stichijomis – sniegu bei vandeniu.“
Pasak V.Korsakovo, Baltijos šalių rinka yra pakankamai sudėtinga prekių ženklams, kurie čia nori pristatyti žiemos sportui skirtą produkciją. „Specializuotoms parduotuvėms, prekiaujančioms aukštųjų technologijų drabužiais, avalyne, kol kas nėra rinkos – tikrai ne kiekvienas slidinėjimo entuziastas gali sau leisti įsigyti striukę, kainuojančią daugiau nei pustrečio tūkstančio litų,“ – sako „Sportland“ vadovas. Visgi jis pastebi, kad dalis tų, kurie išmėgina tam tikrą sporto šaką – slidinėjimą, snieglentes, jėgos aitvarus ir kt. – susižavi jomis ir pradeda dairytis aukštesnės kokybės, technologiškai geresnių produktų su išliekamąja verte.
Be to, Baltijos šalyse skiriasi ir žmonių pomėgiai, formuojantys sporto prekių asortimentą. „Pavyzdžiui, Estijoje populiariausias žiemos sportas yra lygumų slidinėjimas, o lietuviai labiau mėgsta kalnus, savaitgaliais keliauja į Druskininkus arba atostogas renkasi Rytų ar Vakarų Europos slidinėjimo kurortuose – ši sporto šaka paprastesnė, reikalauja mažiau ištvermės nei 15 km kelionė lygumų slidėmis,“ – patirtimi dalinasi tarptautinio sporto ir laisvalaikio prekių tinklo vadovas.
Tarptautinis prekybos sporto ir laisvalaikio prekėmis tinklas „Sportland“ atstovauja tokiems pasauliniams prekių ženklams, kaip „Nike“, „Converse“, „O'neill“, „Timberland“, „Helly Hansen”, „K2“, „The North Face” ir kt. Šiuo metu Baltijos šalyse veikia 47 prekybos tinklo „Sportland“ parduotuvės, iš jų 12 – Lietuvoje.