Kaip rodo viešosios nuomonės instituto "Ipsos" atliktos apklausos duomenys, 45 proc. šalies piliečių nutarė apriboti pirkimus, lyginant su ankstesniais metais. Bet prancūzai, nors ir linkę taupyti, neketina visiškai atsisakyti lankytis parduotuvėse per išpardavimų laikotarpį.
Kaip rodo kita apklausa, anksčiau atlikta to paties instituto "Ipsos", susigundyti išpardavimais planuoja 66 proc. respondentų, - netgi kiek daugiau nei prieš metus.
Apie 30-60 proc. nuolaidas trečiadienį paskelbė tiek pasaulinio garso prekės ženklais prekiaujančios parduotuvės, tiek ir nedidelės krautuvėlės, o daugelis jau pradėjo prekių išpardavimą jau kitą katalikų Kalėdų dieną.
Ekspertai tokį juntamą kainų sumažinimą aiškina tuo, kad prekybos tinklai per metus nesuspėjo parduoti tiek prekių, kiek planavo, ir tai daugiausia susiję su sumažėjusia pirkėjų perkamąja galia.