„Žiemos metu žmonės, ypač patyrę nedidelius įvykius, pageidauja draudimo išmokos, o remonto darbus atideda, kol atšils orai“, - pasakoja „PZU Lietuva“ Žalų departamento direktorius Gytis Matiukas.
Tyrimas parodė, kad pasirinkimas tarp pinigų ir siūlomų pagalbos paslaugų priklauso nuo žmonių amžiaus ir pajamų. Vyresni žmonės, mažesnių pajamų gyventojai, nutikus incidentui namuose, mieliau renkasi siūlomas remonto paslaugas. Aukštesnių pajamų gyventojai dažniau linkę pasiimti pinigus.
„Pastebėjome, kad klientams ir lėšas, ir pagalbą labai svarbu gauti greitai. Nevažiuojanti ar aplamdyta mašina arba užlieti namai, įsisukę vagys, prasiautęs gaisras yra tokios nelaimės, kai ypač svarbu situaciją atitaisyti kuo skubiau. Tad kokį būdą klientas pasirinktų, siekiame užtikrinti sklandų nuostolių atlyginimo procesą“, - teigia „PZU Lietuva“ Žalų departamento direktorius Gytis Matiukas.
G.Matiuko manymu, pasiūlytą pagalbą renkasi tie žmonės, kurie įvertina tokios paslaugos naudą ir greitį, bei tie gyventojai, kurie turi mažiau galimybių ir jėgų patys atlikti ar rūpintis namų remontu, neturintys, kur prisiglausti, nesukaupę atsarginių lėšų.
Beje, automobilio remonto paslaugas, o ne piniginę išmoką, renkasi aukštesnių pajamų žmonės. G.Matiuko įsitikinimu, vairuotojai jau turėjo laiko įsitikinti, kad atidavę apgadintą mašiną tiesiai dirbtuves, kur kas greičiau gali vėl ja naudotis.
Per paskutinius 3 metus į eismo įvykius Lietuvoje pateko apie 13 proc. vairuotojų.
Įvairių incidentų namuose patyrė apie 8 proc. gyventojų, tik trečdalis jų buvo apsidraudę.