„Kelis metus apie tai galvojau. Šiais metais susikaupėme tai pasiekti. Užduotis ne iš paprastųjų, pareikalavo daug visos komandos laiko prie automobilio, treniruočių, finansų. Pagerinau trasos rekordą, bet ne asmeninį, tad dar turiu nesuvestų sąskaitų su savimi“, - nusišypsojo naujasis rekordininkas, leisdamas suprasti, kad kitąmet jis grįš šio rekordo užtvirtinti.
Arūnas Gečiausias pripažįsta, kad treniruotėse ratą yra įveikęs greičiau nei 1:09.943 min., tačiau trasų rekordai yra fiksuojami oficialiose varžybose su teisėjais ir profesionalia laiko matavimo įranga. Sportininkas prasitarė, kad 2021 metų sezone bandys ne tik „Nemuno žiedo“, bet ir „Auto24 Ring“ trasos Estijoje rekordą. Pašnekovas džiaugėsi komanda, su kuria dirba nuo 2015 metų ir tiki, kad šie tikslai gali būti pasiekti.
Dar vieną rekordą pagerino ir Mantas Matukaitis. „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ komandos pilotas trasos ratą pirmoje „Time Attack“ sesijoje apvažiavo per 1:12.520 min. ir tai yra geriausias dviem ratais varomo automobilio parodytas laikas šioje trasoje. Sportininkas sako, kad jo „Chevrolet Corvette Z06“ turi dar daugiau potencialo. Deja, nė neprasidėjus „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato važiavimams Manto automobilis sugedo. Subyrėjo kardaninis velenas, dėl to jis lenktynių starte nepasirodė.
Bet ir be Manto ten netrūko veiksmo. Greičiausias abiejuose Lietuvos čempionato važiavimuose buvo Aurimas Mištautas su BMW M3. Dėl antros – ketvirtos pozicijų R3000 klasėje kiekviename rate kovėsi BMW vairuotojai Mark Los, Danas Azikejev ir Izidorius Paukštys. Nors pastarasis abiejuose važiavimuose finišavo trečias, susumavus taškus jis liko su mediniu medaliu, o ant antros ir trečios vietos laiptelių užlipo Mark su Danu.
BMW2500 grupėje pirmojo važiavimo metu aiškias pretenzijas į lyderio poziciją parodė Andrius Čilvinas. Deja, ties riba važiavęs lenktynininkas antrojo važiavimo metu išlėkė iš trasos ir atsitrenkęs į atitvarus vertėsi. Iš automobilio išlipo sveikas. Pamojavo podiumą nukovusiems Ovidijui Latožai, Mariui Survilui ir Mindaugui Baranauskui.
R2000 klasėje, kurioje kolektyvas lenktyniauja „Honda Civic“ automobiliais nepavejamas buvo Karolis Gedgaudas. Antras – Paulius Urbonavičius, už jo – Tadas Petukauskas. Vienvaldis R1600 klasės nugalėtojas – Laurynas Simonavičius, taip pat su „Civic“. Galingiausioje GT klasėje, kurioje turėjo vykti žiūrovų taip laukiama kova tarp Manto Matukaičio ir Edvino Einikio, Edvinas važiavo vienas. Tiesa, jo „Audi TTRS“ taip pat turėjo techninių problemų, bet finišą pasiekė, dėl to sortininkas iš Panevėžio – nugalėtojas.
Paskutiniame Lietuvos žiedinių lenktynių mėgėjų čempionato etape aršiausia kova virė taip pat R3000 klasėje, kurioje galiausiai podiumą iškovojo nuo aukščiausios pakylos žemyn: Dominykas Versinskas, Edvinas Žadeikis ir Eimantas Narušis. R3000+ klasėje laimėjo Paulius Novakas. R2000 podiumas – Tomas Drabavičius, Šarūnas Saltonas ir Auriams Lekavičius. R1600 nugalėjo Audrius Liutkevičus.
„Time Attack“ važiavimų nugalėtojai:
PRO1600
- Laurynas Simonavičius 1:20.709
- Audrius Liutkevičius 1:27.510
PRO2000
- Tadas Petukauskas 1:21.400
- Tomas Drabavičius 1:24.256
- Šarūnas Saltonas 1:26.963
PRO3000
- Aurimas Mištautas 1:15.150
- Julius Kiršis 1:16.780
- Danas Azikejev 1:16.975
PRO3000+
- Arūnas Gečiauskas 1:09.943
- Mantas Matukaitis 1:12.520
- Edvinas Einikis 1:16.561
SEMI-PRO1600
- Vilmantas Karalius 1:24.708
- Nerijus Kiseliovas 1:28.298
- Edvinas Pliaušinis 1:28.810
SEMI-PRO2000
- Vidmantas Pociūnas 1:31.065
SEMI-PRO3000
- Marius Kemešys 1:23.797
- Vaidas Miščikas 1:24.353
- Gintaras Čepulis 1:25.487
SEMI-PRO3000+
- Emilis Bakanauskas 1:28.741
- Daivaras Juškys 1:29.305
STOCK1600
- Rytis Markevičius 1:29.761
- Kristupas Šablinskas 1:29.876
- Aurimas Spiridnovas 1:44.954
STOCK2000
- Tomas Valys 1:24.798
- Nerimantas Einingis 1:28.352
- Erikas Valkeris 1:32.474
STOCK3000
- Laurynas Krikščiūnas 1:24.440
- Justinas Bumbulis 1:26.172
- Tomas Matužis 1:26.340
STOCK3000+
- Mantas Janavičius 1:21.251
- Vytas Bilinskas 1:21.871
- Donatas Jucius 1:26.608