Būtent 1986 metais Andrew Miedecke iniciatyva atvežtas automobilis dalyvavo įžymiosiose „James Hardie 1000“ lenktynėse, kuriose netrūko įspūdingų bolidų: „Nissan Skyline“, „Holden Commodore SS“, „Volvo 240T“, „BMW 635 CSi“.
Šiemet kompaktiškiausias to laikmečio „Mercedes-Benz“ sedanas sulaukė pilnavertės restauracijos, kurios metu buvo atnaujinti visi įmanomi agregatai, judančios detalės ir net mažiausi varžteliai ar durų rankenėlės.
Restauracijos projektą prižiūrėję automanai nusprendė, jog jos turėtų dėvėti „Bathurst 1000“ lenktynėms paruoštą spalvų schemą. Absoliučiai identišką, kurią jis dėvėjo 1986 metais įvykusiose lenktynėse.
Tuomet žinomiausiose šalies lenktynėse dalyvavęs automobilis buvo vairuojamas Denny Hulme ir Franzo Klammerio. Jeigu šios pavardės jums nieko nesako – leiskite priminti.
Denny Hulme – buvęs Formulės 1 čempionas, o štai iš Austrijos kilęs Franzas Klammeris yra Olimpinis čempionas, iškovojęs auksą kalnų slidinėjimo rungtyje.
Šių dviejų nutrūktgalvių duetas „Bathurst“ lenktynėse sugebėjo užbaigti itin aukštoje – 9-oje vietoje. Tuomet ekipažo nariai „Mercedes-Benz“ automobilį gyrė už tikslų valdymą, manevringumą bei sugebėjimą akimirksniu keisti važiavimo trajektoriją.
Pasibaigus triukšmingam „Bathurst“ lenktynių savaitgaliui, abu sportiniai bolidai buvo parduoti vietinei automobilių sporto žvaigždei – Philui Wardui. Jis su jais siautėjo „Mount Panorama“ pirmenybėse, kuriose Philui ir jo kolegai – Johnui Gossui, pavyko iškovoti itin saldžią pergalę.
Ilgainiui, net dveji lenktynėms pasiruošę „190 E“ egzemplioriai buvo išrinkti ir vėliau pritaikyti Australijos „2.0-Litre Super Touring“ pirmenybėms. Likus vos kelioms akimirkoms iki kelionės link lenktynių trasos, abudu bolidai buvo parduoti automobilių kolekcionieriui, gyvenusiam Jungtinėse Valstijose.
Sumokėjęs ne tik už automobilius, bet ir už jų transportavimą į kitą pasaulio kampelį, išvaizdūs „Mercedes-Benz“ sedanai po pakankamai ilgos pertraukos vėl sugrįžo į savo antrąją gimtinę – Australiją.