Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ne veltui didžioji dalis Formulės-1 komandų yra įsikūrusios ne Vokietijoje, Ispanijoje ar Prancūzijoje, o D.Britanijoje. Dėl pakankamai liberalių įstatymų, kiekvienas panorėjęs gali sukonstruoti savo gamybos mašiną ir su ja „skraidyti“ lenktynių trasoje. „Ariel Atom“, „KTM X-Bow“ ar „BAC Mono“ yra puikūs pavyzdžiai. Tačiau šių labai greitų automobilių gretas papildė dar vienas atletas - „Zenos E10“.
Galbūt šios kompanijos vardas jums bus negirdėtas, tačiau ją įkūrė buvę „Caterham“ ir „Lotus“ inžinieriai. Nusprendę būti savo likimo kalviais, maždaug 10 žmonių komanda per dvejus metus sukūrė dvivietį sportinį automobilį, kuris D.Britanijoje kainuoja apie 110 tūkst. litų.
Vos 700 kilogramų sveriantis „Zenos E10“ turi iš „Ford Focus ST“ pasiskolintą benzininį variklį. Jis išvysto 250 arklio galių ir leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 sekundes.
Taigi, ar jis geresnis už savo konkurentus? „AutoCar“ žurnalistai nusprendė tai išsiaiškinti.
Ne veltui didžioji dalis Formulės-1 komandų yra įsikūrusios ne Vokietijoje, Ispanijoje ar Prancūzijoje, o D.Britanijoje. Dėl pakankamai liberalių įstatymų, kiekvienas panorėjęs gali sukonstruoti savo gamybos mašiną ir su ja „skraidyti“ lenktynių trasoje. „Ariel Atom“, „KTM X-Bow“ ar „BAC Mono“ yra puikūs pavyzdžiai. Tačiau šių labai greitų automobilių gretas papildė dar vienas atletas - „Zenos E10“.
Galbūt šios kompanijos vardas jums bus negirdėtas, tačiau ją įkūrė buvę „Caterham“ ir „Lotus“ inžinieriai. Nusprendę būti savo likimo kalviais, maždaug 10 žmonių komanda per dvejus metus sukūrė dvivietį sportinį automobilį, kuris D.Britanijoje kainuoja apie 110 tūkst. litų.
Vos 700 kilogramų sveriantis „Zenos E10“ turi iš „Ford Focus ST“ pasiskolintą benzininį variklį. Jis išvysto 250 arklio galių ir leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 sekundes.
Taigi, ar jis geresnis už savo konkurentus? „AutoCar“ žurnalistai nusprendė tai išsiaiškinti.