Važinėjimą intensyvaus eismo miesto gatvėmis palengvina erdvės priešais automobilį kontrolės sistema ir kartu su ja glaudžioje sąveikoje funkcionuojantis miesto avarinis stabdys, adaptyvinis tempomatas ir kartu su juo glaudžioje sąveikoje veikiantys persirikiavimo ir važiavimo eismo juostoje pagalbininkai.
Be to, papildomą saugumą užtikrina jau trečios kartos parkavimo pagalbininkas ir aklųjų zonų stebėjimo sistema, padedanti išvengti susidūrimų su „nematomais” staiga tapusiais kitais eismo dalyviais.
Benzininiai (TSI) ir dyzeliniai (TDI) varikliai techniškai kiek patobulinti, jie atitinka šiuo metu galiojančius Euro-6 taršos standartus. Inžinieriai tvirtina, jog varikliai bus vidutiniškai 15% taupesni už pirmtakus.
Benzininių variklių asortimente – du jėgos agregatai 110kW (150 AG) ir 162kW (220 AG), o dyzelinių variklių šeimynoje – trys nariai : 85kW (115 AG), 110kW (150 AG) ir 135 kW (184 AG).
Visi varikliai, išskyrus 85kW (115 AG) gali būti komplektuojami 6 laipsnių DSG pavarų dėže su degalus taupančia saviriedos funkcija, atjungiančia variklį nuo transmisijos nukėlus pėdą nuo akceleratoriaus pedalo ir taip užtikrinančios riedėjimą iš inercijos.
Išskirtinį junglumą ir gausias šiuolaikines informacines pramogas užtikrina „App Connect", MirrorLinkTM, Android Auto (Google) ir Car Play (Apple) sistemos, džiuginančios vairuotoją ir keleivius raiškiais ekranais, neprilygstama interneto ryšio sparta, kerinčiu garsu bei suderinamumu su daugybe skaitmeninių vaizdo ir garso formatų.