Šalia galinės ašies pūpsantis šešių cilindrų variklis dabar išvysto 760 arklio galių ir 920 Nm sukimo momentą. Parametrai, kuriais labai dažnai norėtųsi pasinaudoti Vokietijos greitkeliuose.
Akceleracija yra vienas stipriausių ir ryškiausių „Techart GT Street RS“ atributų. Iki 100 km/val. jis spurtuos vos per 2,5 sekundės, 200 km/val. greičio padalą pasieks per 8,1 sekundės, ir prieš akis išnirus ilgai, labai ilgai ir tiesiai it styga kelio atkarpai, tuomet be didelių pastangų pasiektumėte 340 km/val. maksimalų greitį.
„TechArt“ puikiai supranta, jog milžiniško pajėgumo variklis gali sugadinti pakankamai delikatų „Porsche 911“ receptą.
Bendrovės darbuotojai ir projekto autoriai norėdami sutvardyti vis nuo grandinės bandantį nutrūkti automobilį, „Techart GT Street RS“ buvo aprūpintas didesniu galiniu spoileriu, kuris esant reikalui keičia pasvyrimo kampą. Priekiniame buferyje esančios oro paėmimo angos atlieka dvi funkcijas: aušina stabdžių diskus ir paskirsto „Techart GT Street RS“ bandantį sustabdyti orą.
Kol didžioji dauguma „Porsche“ vairuotojų džiaugiasi šios markės automobilių teikiamais privalumais, Vokietijoje įsikūrusios „TechArt“ kompanijos darbuotojai panoro vienam naujausių „Porsche“ modeliui suteikti naujų „spalvų“, kurios tikrai privers bet kurį praeivį atkreipti dėmesį. Tad turėdami progą – susipažinkite „Porsche Panamera Sport Turismo“ pagrindu sukurtą „GrandGT“. Praktišką universalą „TechArt“ specialistai pavertė agresyvių, garsiau už mažamečius vaikus „rėkiančiu“ ratuočiu, kuris vietoj „Atsiprašau“, pasakytų - „EeėėėĖĖĖ“.
Kaip matote patys, „TechArt“ nepabūgo priimti drąsesnių sprendimų. Jeigu priekyje matomas agresyvus priekinis buferis ir „truputėlį“ platintos ratų arkos neprivertė Jūsų išsižioti, tuomet pažvelkite į galinę „Porsche“ dalį. Storą, plačią užpakalinę dalį, kuri greičiausiai negalėtų tilpti pro daugiaaukštės aikštelės įvažiavimą.
Kaip ir priklauso tokio tipo projektui, vokiškas universalas tupi truputėlį arčiau asfalto dangos ir laikosi ant 22 colių skersmens ratlankių. Pastarieji buvo sukurti specialiai šiam projektui.
Automobilio viduje taip pat netrūksta pakeitimų. Nors prietaisų išdėstymas išliko toks pats, tačiau interjero apipavidalinimas dabar primena britų aristokrato svetainę, o ne modernų ir šiuolaikišką biurą.
O kaip variklio skyrius? Ar „TechArt“ darbuotojai jam skyrė bent truputėlį dėmesio? Žinoma, kad taip. „TechArt“ šiam projektui siūlo 90 arklio galių ir 135 Nm prieaugį. Įdiegę naują variklio valdymo programą, dabar „Panamera“ motoras išvysto 631 arklio galią ir 900 Nm sukimo momentą.
Tokie parametrai užtikrins, jog iki 100 km/val. įsibėgėtumėte per maždaug 3,5 sekundės ir pasiektumėte 320 km/val. maksimalų greitį.
Nenuostabu, jog tokie automobiliai gimsta tik Vokietijoje.