Tai 1953 metais „Lincoln Capri“ pavidalu gimęs ratuotis, kuris atsidūrė automobilių puošybos specialisto Jim Skonzakes rankose. „Jim Street“ pravardę turėjęs vyras anuomet buvo pagarsėjęs kaip vaizduotės nestokojantis automanas, galintis bet kokį automobilį paversti traukos objektu.
Pirmą kartą šis unikalus projektas buvo pademonstruotas 1955 metais ir iškart pateko ant „Motor Trend“ žurnalo viršelio.
Po visiems priimtinai atrodančiomis modifikacijomis slypėjo integruotas televizorius, juostinis magnetofonas, šaldytuvas ir netgi mažytis baras.
Praėjus penkeriems metams projekto autorius pademonstravo atnaujintą „Golden Sahara II“, kurioje šį kartą buvo įdiegti naujoviškai atrodantys elektronikos prietaisai. Pavyzdžiui, ši mašina turėjo primityvią automatinę automobilio stabdymo sistemą. Tai dar ne viskas.
Projekto autorius į „Golden Sahara II“ buvo įdiegęs primityvią autonominę automobilio važiavimo sistemą, kuri leisdavo mašiną valdyti nuotoliniu pulteliu. Ir visa tai gimė automobilių entuziasto garaže.
Subtilūs atnaujinimai „Golden Sahara II“ leido sugrįžti į televizijos ekranus, bet neilgam. 1960 metų pradžioje projekto autorius nusprendė automobilį uždaryti į garažą, kuriame jis išbuvo iki pat 2017 metų.
Jimui Skonzakesui iškeliavus anapilin, vyro artimieji nusprendė atsikratyti dulkes renkančiu automobiliu, į kurį žiūrint norisi prisiminti projekto autorių.
Aukcione šį automobilį įsigijo modifikuotiems ratuočiams prijaučianti bendrovė „Klairmont Kollections“. Ji 2018 metų pavasarį už unikalų kabrioletą sumokėjo nei daug, nei mažai – 350 000 dolerių, ir vėliau investavo dar tiek pat į „Golden Sahara II“ restauraciją.