Naujos kartos „Forester“ bus trečias modelis, sukonstruotas ant modulinės „Subaru“ platformos, kuri praėjusiais metais ženkliai prisidėjo prie „Impreza“ ir „XV“ pelnytų rezultatų atliekant „Euro NCAP“ saugumo bandymus – jie pripažinti saugiausiais klasėje.
Japoniškos markės atstovai teigia, jog „Forester“ pagrindiniai ingredientai nepasikeitė. Jis vis dar turės nuolatinę keturių varančiųjų ratų pavarą, opozicinį benzininį variklį ir pasižymės geriausiu klasėje svorio, prieinamumo bei patikimumo koeficientu.
Rudenį mūsų šalyje pasirodysiantis modelis tapo daugiau nei centimetru ilgesnis ir dviem centimetrais platesnis. Taip pat verta paminėti 220 milimetrų siekiančią kėbulo prošvaisą bei 30 milimetrų pailgėjusią ratų bazę.
Populiarusis miškininkas bus komplektuojamas su 2 litrų, keturių cilindrų opoziciniu varikliu, kuriam kompaniją palaikys elektros motoras. Pastarasis buvo integruotas į „Lineartronic“ pavarų dėžę. Šis sprendimas leis „Forester“ nuvažiuoti apie 2 kilometrus vien elektros energija.
„Subaru Forester“ pokyčiai trumpai:
- Ilgis: 4625 mm (+15)
- Plotis: 1815 mm (+20)
- Aukštis: 1730 cm (-5)
- Važiuoklės bazė: 2670 (+30)
- Prošvaisa: 220 mm
- Galia: 150 AG esant 5600–6000 aps./min.
- Sukimo momentas: 194 Nm esant 4000 aps./min.
- Elektrinis variklis: 16,7 AG, 65 Nm
- Akumuliatorius: Ličio jonų, 118,4 V, 13,5 kW