Mums keista yra dėl to, jog Prancūzijoje kadaise buvo gaminami patys geriausi sportiški, prabangūs, išskirtiniai ratuočiai, tačiau dabar apie juos galima paskaityti tik istorijos vadovėliuose. „Eadon Green“ žada tai pakeisti pristatydama „Eadon Green Zeclat“. Ironiška, nes kompanijos būstinė yra ne Prancūzijoje, o D.Britanijoje.
Nepaisant to, mažytę ekspoziciją Ženevos automobilių parodoje užėmusios „Eadon Green“ markės atstovai kalbėdami apie savo naujausią kūrinį – „Eadon Green Zeclat“, nuolatos pamini tai vieną, tai kitą itališką arba prancūzišką automobilį. Pavyzdžiui? „Alfa Romeo 8C 2900“, „Delahaye Type 135“ arba „Bugatti’s Type 57 SC Atlantic“ – tai išties įspūdingi automobiliai, kurie tapo „Eadon Green Zeclat“ įkvėpimo šaltiniu.
Žvelgiant į „Eadon Green Zeclat“ apima jausmas, jog jis atkeliavo iš 1930-ųjų – automobilių pramonės eros, kurioje nebuvo jokių taisyklių. Automobilių kūrimo tendencijas diktavo ne pirkėjai, bet dėl mašinų pamišę inžinieriai ir dizaineriai. Griežtos, ekstravagantiškos kėbulo linijos leidžia suprasti, jog projekto autoriai ilgisi dienų, kuomet dizaineriams būdavo suteikiama visiška laisvė.
Nepaisant senamadiškų dizaino sprendimų, techninė automobilio pusė ne iš tolo neprimena 1930-ųjų. „Zelcat“ ratus suka 6,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis, pasiskolintas iš „Chevrolet Corvette“. Po kuklaus apsilankymo „Eadon Green“ dirbtuvėse variklis dabar išvysto 460 arklio galių ir 630 Nm sukimo momentą. Tai leidžia ponui ekstravagancijai iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,6 sekundės.
„Chevrolet Corvette“ šiam automobiliui suteikė ne tik širdį, bet ir pavarų dėžę, elektros instaliaciją, daugelį interjero detalių ir kitų svarbių komponentų. „Eadon Green“ inžinieriai į savo kūrinį sumontavo savo gamybos variklio valdymo kompiuterį, o iš komponentų gamintojų atsivežė riboto praslydimo diferencialą, 8 laipsnių automatinę ir 7 laipsnių mechaninę pavarų dėžes.