Ženevoje vykstančioje parodoje „Porsche“ pristatė „Mission E Cross Turismo“ vardu pavadintą koncepciją – koncepciją, kuri pavirs realybe 2019 metais. Būtent kitais metais „Porsche“ pradės šiandien pristatyto ir elektra varomo universalo gamybą.
Tad kas tai per žvėris? Žvelgdami į automobilį, Jūs matote modernų, padidinto pravažumo universalą, kuris akivaidžiai demonstruoja, jog yra „Porsche“ šeimos narys. Tačiau svarbiausios detalės slypi po kėbulu – tai 4,95 metro ilgio, keturių varančiųjų ratų pavarą turintis elektromobilis.
Kaip ir priklauso padidinto pravažumo automobiliui, kurio paskirtis važiuoti ten, kur retkarčiais kelių ir nebūna, jis iš gamyklos išriedės su didesne kėbulo prošvaisa bei plastikinėmis ratų arkų apsaugomis, kurios tokio tipo mašinose labai dažnai būna apibraižomos arba sulaužomos. Ar „Porsche“ nori, jog Jūs su šiuo automobiliu važiuotumėte į mišką ir brūzgynus? O taip! Ne veltui šis universalas turi galimybę kėbulo prošvaisą padidinti iki 50 milimetrų.
„Porsche Mission E Cross Turismo“ turi vieną išskirtinę technologiją – prietaisų skydelį su akių sekimo sistema. Šis prietaisų skydelis yra padalintas į tris skirtingas dalis. Kiekvienoje prietaisų skydelio dalyje rodoma skirtinga informacija, tačiau tai nėra nieko nuostabaus. Įdomu yra tai, jog akių sekimo technologijos dėka, tam tikras prietaisų skydelis, į kurį žiūri vairuotojas, gali būti padidinamas, o kiti – sumažinami.
Būsimas „Porsche“ elektromobilis turi daugiau kaip 600 arklio galių išvystančius elektros motorus, galinčius padėti automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3,5 sekundės. Iki 200 km/val. šis ratuotis įsibėgės per mažiau nei 12 sekundžių!
Įspūdingas pagreitis nėra vienintelis šio modelio išskirtinumas. Kompanijos atstovai teigia, jog atėjus metui įkrauti automobilyje esančias baterijas, Jums reikės palaukti vos 15 minučių, jog po to galėtumėte nuvažiuoti iki 400 kilometrų ilgio distanciją.
Kadangi automobilis buvo sukurtas atsižvelgiant į greitojo įkrovimo stotelių reikalavimus, „Porsche“ siekia, jog sustojimas įkrauti baterijas būtų greitas, efektyvus ir nereikalauti stoviniuoti 40 minučių ar daugiau.