• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„BMW“ pastaruoju metu daugelį automobilių entuziastų džiugina įspūdingai atrodančiais koncepciniais modeliais. Nors didžioji dauguma projektų, kuriems užklijuojamos „koncepcinio automobilio“ etiketės niekuomet nepatenka į bendro naudojimo kelius, tačiau „BMW M8 GC“ bus išimtis. Būtent šis modelis „BMW“ modelių gamoje atsiras antroje 2019 metų pusėje.
„BMW M8 GC“ bus vienas iš trijų modelių, kuris atstovaus 8 serijos šeimą. Iš pradžių pasirodys 8 serijos kupė, vėliau kabrioletas ir tada sedanas arba kaip pasakytų „BMW“ atstovai – keturių durų kupė.
Vokiškų automobilių gamintojas neslepia, jog „BMW M8 Gran Coupe“ taikysis į „Aston Martin“,  „Bentley“ bei „Mercedes Benz-AMG“ teritoriją. Panašu, jog „BMW“ nori palypėti vienu laipteliu aukščiau ir sudominti klientus, kurie iki šiol nepagalvodavo apie „BMW“.
Akivaizdu, jog „BMW“ noras išsiskirti iš minios paskatino dizainerių imtis radikalių priemonių. Vietoj to, kad apsiribotų vokišku solidumu ir konservatyvumu, „BMW“ kompanijos darbuotojai nori, jog būsimoji 8 serija priverstų Jus pasakyti - „Vau!“. Bent jau „M8 Gran Coupe“ tikrai privers neatitraukti nuo automobilio akių.
Tad ko mes galime tikėtis iš „BMW M8“? Bent jau techninė automobilio dalis bus identiška neseniai pasirodžiusiam „BMW M5“. Tai reiškia, jog priekyje tūnos šimtmečius gaminamas, bet neseniai modernizuotas 4,4 litro, 8 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis. Ji bus poruojama su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir išmania „xDrive“ keturių varančiųjų ratų sistema, kuri vieno mygtuko paspaudimu leis naudotis tik galinių varančiųjų ratų pavara. Kodėl? Visi puikiai žinome kodėl mes norime, jog „BMW“ būtų varomas tik galiniais ratais.
Kuomet 8 serija pateks į serijinę gamybą, kupė, kabrioletas arba sedanas bus komplektuojamas su vienu iš trijų motorų: 3 litrų 6 cilindrų, 4,4 litro 8 cilindrų ir 6,6 litro 12 cilindrų širdimis. Kurią jėgainę išrinktumėte 8-ukui?

GALERIJA


 
 

„BMW“ pastaruoju metu daugelį automobilių entuziastų džiugina įspūdingai atrodančiais koncepciniais modeliais. Nors didžioji dauguma projektų, kuriems užklijuojamos „koncepcinio automobilio“ etiketės niekuomet nepatenka į bendro naudojimo kelius, tačiau „BMW M8 GC“ bus išimtis. Būtent šis modelis „BMW“ modelių gamoje atsiras antroje 2019 metų pusėje.
„BMW M8 GC“ bus vienas iš trijų modelių, kuris atstovaus 8 serijos šeimą. Iš pradžių pasirodys 8 serijos kupė, vėliau kabrioletas ir tada sedanas arba kaip pasakytų „BMW“ atstovai – keturių durų kupė.
Vokiškų automobilių gamintojas neslepia, jog „BMW M8 Gran Coupe“ taikysis į „Aston Martin“,  „Bentley“ bei „Mercedes Benz-AMG“ teritoriją. Panašu, jog „BMW“ nori palypėti vienu laipteliu aukščiau ir sudominti klientus, kurie iki šiol nepagalvodavo apie „BMW“.
Akivaizdu, jog „BMW“ noras išsiskirti iš minios paskatino dizainerių imtis radikalių priemonių. Vietoj to, kad apsiribotų vokišku solidumu ir konservatyvumu, „BMW“ kompanijos darbuotojai nori, jog būsimoji 8 serija priverstų Jus pasakyti - „Vau!“. Bent jau „M8 Gran Coupe“ tikrai privers neatitraukti nuo automobilio akių.
Tad ko mes galime tikėtis iš „BMW M8“? Bent jau techninė automobilio dalis bus identiška neseniai pasirodžiusiam „BMW M5“. Tai reiškia, jog priekyje tūnos šimtmečius gaminamas, bet neseniai modernizuotas 4,4 litro, 8 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis. Ji bus poruojama su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir išmania „xDrive“ keturių varančiųjų ratų sistema, kuri vieno mygtuko paspaudimu leis naudotis tik galinių varančiųjų ratų pavara. Kodėl? Visi puikiai žinome kodėl mes norime, jog „BMW“ būtų varomas tik galiniais ratais.
Kuomet 8 serija pateks į serijinę gamybą, kupė, kabrioletas arba sedanas bus komplektuojamas su vienu iš trijų motorų: 3 litrų 6 cilindrų, 4,4 litro 8 cilindrų ir 6,6 litro 12 cilindrų širdimis. Kurią jėgainę išrinktumėte 8-ukui?

GALERIJA


 
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų