Naujasis „Kia Ceed” buvo sukurtas Europos dizaino centre Frankfurte, Vokietijoje, prižiūrint ir vadovaujant Europos dizaino skyriaus vadovui Gregory Guillaume'ui ir vyriausiajam koncerno dizaineriui Peteriui Schreyeriui.
Įkvėptas sportiško ir emocingo „Stinger“ modelio, naujasis „Ceed“ atrodo pasitikintis savimi – emocionalus ir užtikrintas. Žemesnis, platesnis ir ilgesnis negu jo pirmtakas, naujasis „Ceed“ pasižymi atletišku siluetu. Tiesios linijos keičia užapvalintus pirmtako kampus bei turi platesnę „tigro nosies“ radiatoriaus aušinimo grotelių angą priekyje ir žemesnes oro aušinimo angas bei griežtas linijas. Naujasis modelis turi „ledo kubelių“ formos LED dienos šviesos žibintus jau standartinėje komplektacijoje, kurie anksčiau buvo siūlomi tik GT ir „GT-Line“ modeliams. Profilyje dominuoja aštrios tiesios linijos ir masyvus variklio dangtis.
Salone dominuoja horizontalios linijos, tai suteikia automobiliui daugiau erdvės ir neapkrauna centrinės konsolės. Toks dizainas suteikia ir daugiau erdvės priekyje sėdinčių kojoms bei pagerina matomumą. Centrinė konsolė padalinta į dvi dalis – iškilęs centrinis lietimui jautrus ekranas ir žemesnioji dalis, kur išdėstytas audio ir klimato kontrolės sistemų valdymas. Centrinė konsolė orientuota į vairuotoją ir tai leidžia lengviau naudotis prietaisais vairuojant. Automobilio salone naudojama daugiau malonių liesti minkštų medžiagų, suteikiančių automobiliui daugiau prabangos.
Automobilis gaminamas ant naujos „KIA“ kompanijos „K2“ platformos, o naujasis „Ceed“ yra 20 mm platesnis (1800 mm), 23 mm žemesnis (1447 mm), negu jo pirmtakas. Ratų bazė išliko nepakitusi – 2650 mm. Naujojo modelio kabina orientuota į galą. Naujo modelio priekis nuo ratų ašies išsikišęs 20 mm mažiau (880 mm), o galas nuo galinės ašies – 20 mm daugiau (780 mm) negu ankstesnis modelis. Naujas „Ceed“ turės didesnę bagažinę – net 395 l talpos, salone bus daugiau vietos gale sėdinčių pečiams, priekyje sėdintys turės daugiau vietos galvos lygyje bei sėdės žemiau.
Naująjį „Ceed“ pirkėjai galės rinktis su įvairiais varikliais, priklausomai nuo jų poreikių. Benzininių variklių gamoje galima bus rasti modernizuotą populiarųjį „KIA“ 1,0 l T-GDi (benzininį variklį su turbina ir tiesioginiu degalų įpurškimu), kuris išvysto 120 AG bei 1,4 l T-GDi. Jis pakeis ankstesnį 1,6 l GDI variklį. Naujasis „Kappa“ 1,4 l T-GDi variklis siekia 140 AG, 4 proc. daugiau nei ankstesnis variklis. Variklis su turbina pasižymi didesne trauka platesniame variklio darbo diapazone, negu ankstesnis atmosferinis, be to, jis ekologiškesnis. 100 AG 1,4 l MPi (daugiataškis įpurškimas) variklis taip pat bus montuojamas į naujus modelius.
Naujasis „Ceed“ bus siūlomas ir su dyzeliniais varikliais. Visiškai naujas „KIA“ dyzelinis „U3“ variklis sukurtas, kad atitiktų sugriežtintus ekologijos reikalavimus ir atitinka naujausias Euro 6d TEMP ekologijos normas. Naujasis 1,6 l „U3” CRDi (common-rail direct injection) naudoja specialią SCR (Selective Catalytic Reduction) technologiją, kuri aktyviai tikrina ir prireikus mažina emisijas. Naujasis variklis išmeta mažiau anglies dioksido, kietųjų dalelių ir NOx, palyginus su ankstesniais „KIA“ dyzeliniais varikliais. Jis siūlomas kelių modifikacijų (115 ir 136 AG) bei siekia 280 Nm sukimo momentą. Tokie automobiliai į atmosferą išmes mažiau kaip 110 g/km anglies dvideginio vadovaujantis naująja išmetimo ir degalų suvartojimo testavimo metodika WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure).
Kiekvienas variklis bus montuojamas su 6 pavarų mechaninėmis greičių dėžėmis. Naujieji 1,4 l T-GDi ir 1,6 l CRDi varikliai galės būti komplektuojami ir su 7 pavarų automatinėmis greičių dėžėmis su dviguba sankaba.
Dar kartą atnaujinta „Optima“
Daugelis gamintojų tam tikrus modelius stengiasi atnaujinti kas 3 - 4 metus. Tuo tarpu „Kia“ vadovai nusprendė, jog prieš porą metų pristatyta naujos kartos „Optima“ privalo į Europą sugrįžti truputėlį atsinaujinusi, truputėlį patobulėjusi. Visomis prasmėmis.
Vizualiai atnaujintas modelis mažai kuo skiriasi nuo iki šiol gaminto sedano ar universalo. Į smulkmenas kreipiantys automanai pastebės, jog parodoje eksponuojama „Optima“ pasižymi naujo dizaino priekiniu ir galiniu buferiu. Truputėlį atnaujintais priekiniais bei galiniais žibintais.
Didžiausi pokyčiai slypi automobilio viduje. Bent jau parodoje eksponuotas modelis gali pasigirti pakankamai aukštos kokybės apdailos medžiagomis ir europietiškiems automobiliams būdinga surinkimo kokybe. Automobilio interjeras atrodo solidžiai, kaip ir priklauso tokio tipo ratuočiui.
„Kia“ kompanijos atstovų, didžiausia naujovė slypi po variklio gaubtu. Nuo šiol 1,7 litro dyzelinį motorą keičia mažesnio tūrio, efektyvesnis – 1,6 litro darbinio tūrio širdis, gebanti išvystyti 177 arklio galias. Automaniškų pojūčių ieškantys vairuotojai galės pasirinkti 245 arklio galias išvystančią „Kia Optima GT“ versiją su 2 litrų turbobenzininiu motoru.
Tad kurį iš šių universalų pasirinktumėte Jūs?