Tad pradėkime nuo „ABT RS4-R“ – „Audi RS4“ universalo pagrindu sukurtu lokomotyvu. Į priekį šį galiūną traukia 530 arklio galių ir 690 Nm sukimo momentą išvystantis motoras. Palyginimui, standartinis 2,9 litro 6 cilindrų variklis išspaudžia 450 arklio galių ir 600 Nm.
„ABT Sportsline“ atstovai teigia, jog papildomus ristūnus jiems pavyko prisijaukinti po to, kai į „RS4“ universalą buvo įdiegtas „ABT“ inžinierių sukurtas variklio valdymo kompiuteris su jame esančia programine įranga. Kartu su ja atkeliavo ir nauja, pralaidesnė išmetimo sistema. Šie du svarbūs komponentai padėjo padidinti variklio pajėgumą 80 AG ir 90 Nm.
Prie „Go Fast“ įvaizdžio prisijungia „ABT“ priekinis buferio pažeminimas, radiatoriaus grotelės, slenksčiai bei 21 colio skersmens ratlankiai.
Suvaldyti milžinišką sukimo momentą padeda itin plačios, žemo profilio padangos bei „ABT Sport“ stabilizatoriai ir „ABT“ spyruoklės ir standesni amortizatoriai.
Šalia agresyvaus universalo stovintis „ABT RS5-R“ turi identišką modifikacijų sąrašą. Jam taip pat buvo įdiegtas „ABT“ variklio valdymo kompiuteris, sumontuota nauja išmetimo sistema, amortizatoriai, spyruoklės ir kiti atributai, kurie padėjo padidinti variklio efektyvumą, automobilio pagreitį ir elgesį važiuojant didesniu greičiu arba nardant posūkiuose.
„ABT“ potencialiems „RS4“ arba „RS5“ pirkėjams gali pasiūlyti atskiras detales, kurios galėtų praturtinti vokiškų automobilių išvaizdą ar pagerinti išmetamosios sistemos garsą, tačiau „ABT RS4-R“ ir „ABT RS5-R“ yra ribotos laidos modeliai, kuriuos galima įsigyti nuvykus į „ABT Sportsline“ biurą.
Vokiečių kompanija iš viso planuoja pagaminti po 50 kiekvieno modelio vienetų.
Jeigu norite į savo „RS4“ ar „RS5“ įdiegti tas pačias modifikacijas, tai jums kainuos 29 000 eurų. Jeigu pirktumėte jau patobulintą automobilį iš „ABT Sportsline“ rankų, tai jums kainuotų 115 000 eurų.