„Jeep“ pristatydama naująjį „Compass“ ne vieną kartą akcentavo, jog jis pasižymi geriausiomis pravažumo savybėmis segmente. Automobilis komplektuojamas su efektyviai veikiančia keturių varančiųjų ratų sistema, kuri leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš penkių važiavimo režimų : „Auto“, „Snow“, „Sand“, „Mud“ ir „Rock“. Pastarąjį bus galima pasirinkti tik „Trailhawk“ modeliuose, kurie iš gamyklos išrieda labiau pritaikyti bekelei.
Naudojant „Auto“ režimą, automobilis į priekį nuolatos judės priekinių varančiųjų ratų pagalba. Sistemai užfiksavus, jog priekiniai ratai praranda sukibimą su kelio danga, į pagalbą ateis į gale esantys ratai, kurie padės susitvarkyti su slidžia kelio danga arba padės išvažiuoti į purvo vonios.
Variklių gamoje : 1,4 litro benzininis motoras galintis išvystyti 140 arba 170 arklio galių. Pirmoji modelio versija bus komplektuojama tik su priekinių ratų pavara, o galingesnė tik su keturių varančiųjų ratų pavara ir 9 laipsnių automatine pavarų dėže.
Dyzelinių variklių pasirinkimas bus truputėlį platesnis : 1,6 litro 120 AG, 2,0 litrų 140 AG arba 170 AG. 120 ir 140 arklio galių išvystantys motorai bus poruojami su mechaninėmis ir automatinėmis transmisijomis. Tuo tarpu 170 arklio galių išvystantis dyzelis bus poruojamas tik su devynių laipsnių automatu.
Kaip ir daugelis modernių automobilių, naujasis „Jeep“ bus komplektuojamas su naujausiomis pagalbininkėmis : eismo juostos persirikiavimo sistema, automatine stabdymo sistema, paralelinio parkavimo sistema, adaptyvia greičio palaikymo kontrole ir t.t.
„Jeep Compass“ prekyboje turėtų pasirodyti šių metų vasarą. Prognozuojama, jog „Jeep“ visureigis kainuos nuo maždaug 25 000 eurų.