„RUF“ specialistai automobilį aprūpino naujomis kėbulo apdailomis, kurios pagerino „Porsche 911“ aerodinamiką ir stabilumą. Tačiau tai buvo tik mažytės smulkmenos, nes didžiausią įspūdį visiems automanams paliko geltonojo paukščio techninės charakteristikos.
Kompanijos atstovų teigimu, „RUF“ specialistų patobulintas variklis išvystė 469 arklio galias, tačiau skirtingų leidinių atstovai nuolatos deklaruodavo skirtingus parametrus. Vieni „RUF CTR Yellow Bird“ varikliai išvystė 469 arklio galias, kiti daugiau nei 500 arklio galių.
Kadangi automobilis svėrė tik 1150 kilogramų, turėdamas net ir 469 arklio galias ir 553 Nm sukimo momentą išvystantį motorą, geltonasis „Porsche“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo vos per 3,65 sekundės ir pasiekdavo 340 km/val. maksimalų greitį!
„RUF“ norėdama tinkamai pagerbti vieną geriausių savo modelių, šiemet įvykusioje Ženevos automobilių parodoje pristatė modernizuotą „RUF CTR Yellow Bird“ versiją. Nuo 1987 metais pristato modelio, naujasis išsiskiria visiškai nauja važiuokle ir platorma, kuri buvo sukurta „RUF“ specialistų. Pastarieji komponentai buvo pagaminti tik iš anglies pluošto.
Nors automobilio išvaizda primena klasikinį „Porsche 911“ modelį, tačiau šalia galinės ašies tūnantis motoras yra visiškai naujas ir modernus - tai 3,6 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininis variklis, išvystantis net 700 arklio galių. Jis yra suporuotas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.
Kaip ir pirmasis geltonasis paukštis, taip ir naujasis modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 3,5 sekundės ir pasiekia net 362 km/val. greitį!
„RUF“ kompanijos atstovas Alois Rufas teigė, jog parodoje pristatytas modelis nėra paruoštas serijinei gamybai. Kol kas, tai tik pirmasis žingsnis link automobilių, kurie būtų sukurti mūsų dirbtuvėse.
Jeigu viskas eisis pagal planą, šis ribotos laidos modelis pirmuosius pirkėjus pasieks 2018 metais.