Kompanijos atstovai, pristatydami naująjį modelį, ne vieną kartą užsiminė, jog įkvėpimo buvo semtasi tokių automobilių kaip : „Porsche 911 Carrera RSR“, „Lamborghini Miura“ ir „Ferrari 25 SWB“. Be to, prie automobilio eksterjero dizaino dirbęs Peteris Schreyeris ir Gregory Guillaume, taip pat įkvėpimo sėmėsi iš automobilių, kuriuos vairuoja - tai „Jaguar E-Type“.
Pagrindinė specialistų užduotis buvo sukurti stilingą, elegantišką, patrauklų, dinamišką ir praktišką „Gran Turismo“ tipo automobilį. Todėl nenuostabu, jog automobilis yra pakankamai ilgas, erdvus, platus, bet ir tuo pačiu pakankamai žemas.
Europoje naujasis „Kia“ modelis bus parduodamas su 2,0 litrų, keturių cilindrų turbobenzininiu motoru, išvystančiu 255 arklio galias ir 353 Nm sukimo momentu, 2,2 litro dyzeliniu motoru išvystančiu 200 arklio galių ir 440 Nm sukimo momentą arba su 3,3 litro, 6 cilindrų, 370 arklio galių ir 510 Nm išvystančiu jėgos agregatu. Variklių gama nėra labai plati, tačiau ji puikiai patenkins skirtingus poreikius.
Daugelis europiečių rinksis keturių cilindrų benzininį arba dyzelinį motorus, tuo tarpu didžiausią vairavimo malonumą norintys patirti automanai be abejo ties ranką link 6 cilindrų jėgos agregato, kuris „Kia Stinger“ privers iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,1 sekundės.
Net jeigu garbinate vieną gamintoją, o kitiems turite milžinišką alergiją, ignoruoti „Kia“ kompanijos progresą per pastaruosius dešimt metų būtų labai sunku. Per itin trumpą laiko tarpą „Kia“ sugebėjo tapti pilnaverčiu rinkos žaidėju ir dabar demonstruoja ambicijas įsiveržti į segmentą, kuris į naujus žaidėjus žiūri labai įtariai. Į segmentą, kuriame kiekviena klaida gali sugriauti gamintojo reputaciją.
Ženevos automobilių parodoje, viena svarbiausių premjerų buvo štai ši - „Kia“ inžinierių pasididžiavimas - klasikinės komponuotės sedanas - „Kia Stinger“. Automobilis, kurio pagalba „Kia“ stengsis palypėti vienu laipteliu aukštyn ir pasižvalgyti itin pelningoje „Premium“ segmento automobilių teritorijoje.
Net jeigu garbinate vieną gamintoją, o kitiems turite milžinišką alergiją, ignoruoti „Kia“ kompanijos progresą per pastaruosius dešimt metų būtų labai sunku. Per itin trumpą laiko tarpą „Kia“ sugebėjo tapti pilnaverčiu rinkos žaidėju ir dabar demonstruoja ambicijas įsiveržti į segmentą, kuris į naujus žaidėjus žiūri labai įtariai. Į segmentą, kuriame kiekviena klaida gali sugriauti gamintojo reputaciją.
Ženevos automobilių parodoje, viena svarbiausių premjerų buvo štai ši - „Kia“ inžinierių pasididžiavimas - klasikinės komponuotės sedanas - „Kia Stinger“. Automobilis, kurio pagalba „Kia“ stengsis palypėti vienu laipteliu aukštyn ir pasižvalgyti itin pelningoje „Premium“ segmento automobilių teritorijoje.