Pristatydamas naująjį modelį, „Audi Sport“ padalinio generalinis direktorius, Stephanas Winkelmannas akcentavo, jog „Audi RS5“ kupė yra ne tik galingas, bet ir puikiai subalansuotas „Gran Turismo“ klasės atstovas, puikiai tinkantis ilgo nuotolio kelionėms.
„Audi Sport“ padalinio atstovai kalbėdami apie naująjį modelį, ne vieną kartą pakartojo, jog „Audi“ dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš praeito amžiaus, devintame dešimtmetyje JAV žiedinių lenktynių trasose karaliavusio „Audi 90 Quattro IMSA GTO“.
Pagrindinis naujojo kupė priekinės dalies akcentas – išskirtinai apipavidalintos, korinėmis grotelėmis uždengtos visai RS šeimynai būdingos masyvios oro įsiurbimo kiaurymės. Prie jų priderintos naujoviškos formos Singleframe stiliaus radiatoriaus grotelės, taip pat „paslėptos“ po korinės struktūros tinkleliu. Šonuose į groteles remiasi tamsinti žibintų blokų stiklai, dengiantys pagal užsakymą montuojamus Matrix LED žibintus.
Pagrindinis automobilio šoninės dalies akcentas – quattro emblemomis papuoštos 15 mm platintos ratų arkos.
Galinę automobilio dalį puošia veržlios išvaizdos aerodinaminis sparnas, RS stilistikos difuzorius ir ovalo formos išmetimo sistemos atvamzdžiai. Audi RS5“ kupė komplektuojamas 19 colių ratlankiais. Papildomai galima užsisakyti ir 20 colių ratlankius. Siūloma keletas spalvinių paketų – juodas matinis, anglies juodumo ir matinio aliuminio. Tai tik kelios iš daugelio papildomų išvaizdos suasmeninimo galimybių.
Po variklio gaubtu montuojamas naujausios konstrukcijos 450 AG pajėgumo 2.9 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininis variklis, 1,900 - 5,000 aps/min sūkių diapazone išvystantis iki 600 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu galingiausias A5 šeimynos narys 100 km/val. greitį pasiekia per 3,9 sek. ir su papildomu dinaminiu paketu išvysto maksimalų 280 km/val. greitį Nuo 2010 m. pasaulyje parduota daugiau nei 13 000 vnt. pirmosios kartos Audi RS5“ kupė. Mūsų šalies rinkoje jis kainuos maždaug 81 500 eurų.