Ženevos automobilių paroda įdomi yra tuo, jog joje netrūksta nei kasdieniškų, nei retų, nei labai brangių ir egzotiškų automobilių. Įvairovė, įvairovė, įvairovė. Tą patį būtų galima pasakyti ir apie itališkų superautomobilių gamintojų stendus, kuriuose demonstruojami brangūs, išskirtiniai, tačiau visiškai skirtingą filosofiją atstovaujantys modeliai. „Pagani“ ir „Lamborghini“ galėtų būti puikūs pavyzdžiai.
„Lamborghini“ į Ženevos automobilių parodą atvyko su aukštai iškelta galva. Iki parodos atidarymo likus keletai dienų, italų gamintoja paviešino vaizdo įrašą, kuriame buvo matyti kaip nauja „Huracan“ modelio versija labai, labai greitai įveikia Niurburgringą. Nors daugelis pasaulio automanų pradėjo abejoti „Lamborghini“ pasiekimu, tačiau parodos metu šios markės vadovai į daugelio nuogąstavimus numojo ranka. Nepaisant to, naujoji „Huracan“ versija pasižymi įspūdingomis charakteristikomis.
„Lamborghini Huracan Perfomante“ iš gamyklos išriedės su 10 cilindrų, 640 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu. „Performante“ sveria vos 1382 kilogramus, svorio paskirstymo tarp ašių koeficientas siekia 43 : 57, todėl nenuostabu, jog šis modelis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 2,9 sekundės, nuo 0 iki 200 km/val. per 8,9 sekundės ir pasiekia 325 km/val. maksimalų greitį.
Antroji naujiena „Lamborghini“ stende - „Aventador S“. Kompanijos flagmanu laikomas automobilis komplektuojamas su 6,5 litro, 12 cilindrų benzininiu varikliu, kuris dabar išvysto 40 arklio galių daugiau : 740 AG ir 690 Nm esant 6500 aps/min.
Kompanijos atstovai teigia, jog „Aventador S“ turi ne tik galingesnę jėgainę, bet ir efektyviau veikiančią keturių varančiųjų ratų sistemą, naujus pakabos komponentus, kurie greičiau prisitaiko prie skirtingos kelio dangos. Be to, automobilis buvo aprūpintas naujausiu automobilių pramonės klyksmu - keturių vairuojamųjų ratų sistema, ir nauju važiavimo režimu - „EGO“.
Žvelgiant į automobilį, susidaro įspūdis, jog matai tą patį „Aventador“ modelį, tačiau ilga nosimi slepiasi ilgesnis priekinis splitteris, naujo dizaino galinis difuzorius, nauja išmetimo sistema ir galinis spoileris, kuris priklausomai nuo važiavimo režimo, veikia trimis skirtingomis kryptimis.
Penkeri metai darbo - tiek laiko „Pagani“ inžinieriai užtruko, kol sukūrė „Pagani Huayra Roadster“ modelio versiją. Palyginimui - „Lamborghini“ to paties modelio versiją su nuleidžiamu stogu sugeba sukonstruoti per žymiai trumpesnį laiko tarpą - 2 metus.
„Pagani“ markės atstovai teigia, jog automobilio kūrimo procesas nebuvo skubinamas dėl keletos priežasčių. „Pagani“ klientai reikalauja perfekcionizmo, išskirtinio dėmesio detalėms ir nepriekaištingos kokybės. Būtent dėl šių priežasčių „Pagani“ inžinieriai stengėsi, jog „Huayra Roadster“ būtų nepriekaištingas.
Kaip ir „Pagani Huayra“ kupė, taip ir kabrioletas naudoja „Mercedes-AMG M158“ variklį. 12 cilindrų jėgos agregatui kompaniją palaiko dvi turbinos, kurių dėka „Mercedes Benz“ motoras išvysto 765 arklio galias esant 6200 aps/min. ir daugiau nei 1000 Nm sukimo momentą pasiekus 2400 aps/min. padalą.
Naujoji modelio versija bus komplektuojama su nauja septynių laipsnių automatine pavarų dėže, kuri buvo kuriama bendradarbiaujant su „X-Track“ specialistais. Tuo tarpu „Bosch“ kompanija šiam automobiliui sukūrė variklio valdymo kompiuterį ir elektroninį diferencialą, kuris už tradicinį komponentą sveria 40% mažiau.