Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Gyvename laikais, kuomet automobilių gamintojai ne savo noru verčiami kurti efektyvesnius, mažesnio darbinio tūrio variklius, kurie vargu ar savo ilgaamžiškumu prilygs didesnį apetitą kurui turintiems senoliams. „Bentley“ būdama „VAG“ koncerno šeimos nare, taip pat privalo dairyti į įvairiausias alternatyvas, kurios padės išvengti griežtų Europos Sąjungos baudų.
2021 metais įsigalios 2013 metais priimta direktyva, kuri naujų automobilių gamintojus įpareigos vidutinį išmetamųjų dujų rodiklį sumažinti iki 95 g/km CO2. Tai reiškia, jog kiekvienas koncernas privalo turėti tokią modelių gamą, kurios išmetamųjų dujų vidurkis būtų ne didesnis negu 95 g/km, o nuo 2025 - 2028 metų - 60 - 65 g/km CO2.
Nors „Bentley“ priklauso milžiniškam „VAG“ koncernui, kuris gamina itin platų automobilių spektrą, dėl griežtų Europos Sąjungos nuobodų gali labai stipriai nesijaudinti, tačiau britiškos markės vadovai jau dabar planuoja artimiausioje ateityje pradėti automobilių gamybą, kuriuos varytų ne tik tradicinės vidaus degimo jėgainės.
Ženevos automobilių parodoje „Bentley“ demonstravo fantastiškai atrodančią „EXP 12 Speed 6e“ koncepciją, kuri iš dalies užsimena apie „Bentley“ kompanijos planus pradėti hibridine arba elektrine jėgaine varomų automobilių gamyba.
Parodoje demonstruotas automobilis į priekį juda naudodamas elektros energiją. Nors „Bentley“ atstovai apie automobilio širdį kalbėti nenorėjo, tačiau trumpoje modelio brošiūroje buvo parašyta, jog elektra varomas „Bentley“ kabrioletas su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti nuo 180 iki 350 kilometrų.
Jeigu elektra varomi automobiliai nėra Jūsų mėgstamiausi, tuomet „Bentley“ pasiūlys įsigyti šį modelį su tradicine jėgaine. Kokia? Greičiausiai 6 arba 8 cilindrų benzininiu motoru.
Serijinei gamybai paruoštas „Bentley“ modelių gamos mažylis pasirodys ne anksčiau kaip 2018 metais.
Gyvename laikais, kuomet automobilių gamintojai ne savo noru verčiami kurti efektyvesnius, mažesnio darbinio tūrio variklius, kurie vargu ar savo ilgaamžiškumu prilygs didesnį apetitą kurui turintiems senoliams. „Bentley“ būdama „VAG“ koncerno šeimos nare, taip pat privalo dairyti į įvairiausias alternatyvas, kurios padės išvengti griežtų Europos Sąjungos baudų.
2021 metais įsigalios 2013 metais priimta direktyva, kuri naujų automobilių gamintojus įpareigos vidutinį išmetamųjų dujų rodiklį sumažinti iki 95 g/km CO2. Tai reiškia, jog kiekvienas koncernas privalo turėti tokią modelių gamą, kurios išmetamųjų dujų vidurkis būtų ne didesnis negu 95 g/km, o nuo 2025 - 2028 metų - 60 - 65 g/km CO2.
Nors „Bentley“ priklauso milžiniškam „VAG“ koncernui, kuris gamina itin platų automobilių spektrą, dėl griežtų Europos Sąjungos nuobodų gali labai stipriai nesijaudinti, tačiau britiškos markės vadovai jau dabar planuoja artimiausioje ateityje pradėti automobilių gamybą, kuriuos varytų ne tik tradicinės vidaus degimo jėgainės.
Ženevos automobilių parodoje „Bentley“ demonstravo fantastiškai atrodančią „EXP 12 Speed 6e“ koncepciją, kuri iš dalies užsimena apie „Bentley“ kompanijos planus pradėti hibridine arba elektrine jėgaine varomų automobilių gamyba.
Parodoje demonstruotas automobilis į priekį juda naudodamas elektros energiją. Nors „Bentley“ atstovai apie automobilio širdį kalbėti nenorėjo, tačiau trumpoje modelio brošiūroje buvo parašyta, jog elektra varomas „Bentley“ kabrioletas su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti nuo 180 iki 350 kilometrų.
Jeigu elektra varomi automobiliai nėra Jūsų mėgstamiausi, tuomet „Bentley“ pasiūlys įsigyti šį modelį su tradicine jėgaine. Kokia? Greičiausiai 6 arba 8 cilindrų benzininiu motoru.
Serijinei gamybai paruoštas „Bentley“ modelių gamos mažylis pasirodys ne anksčiau kaip 2018 metais.