Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lenktyninis automobilis skirtas bendro naudojimo keliams - tokį apibūdinimą labai dažnai mėgsta naudoti sportiškus automobilius kuriantys gamintojai. Kai kurie pramonės gigantai mėgsta kartelę pakelti aukščiau ir sukurti tokį automobilį, kuris turėtų Formulės - 1 technologijas.
„Ferrari“ prieš daugiau nei porą dešimtmečių pristatė „F50“, kuris, gamintojo teigimu, buvo Formulės - 1 bolidas skirtas bendro naudojimo keliams. Nors gamintojas šiuo savo kūriniu labai didžiavosi, tačiau „F50“ turėjo tik vieną bendrą komponentą su Formulės - 1 bolidu - tai variklio blokas. Visa kita - matyta kituose „Ferrari“ automobiliuose. Tuo tarpu Ženevos automobilių parodoje užsukę į „Aston Martin“ stendą pamatėme tai ko nesitikėjome - bendrą „Aston Martin“ ir „Red Bull“ inžinierių kūrinį - „Aston Martin Valkyrie“.
Parodoje demonstruotas automobilis, deja, buvo vadinamas prototipu, o ne serijinei gamybai paruoštu modeliu. Tačiau tuo stebėtis nereikėtų, nes „Aston Martin“ ir „Red Bull“ per tokį trumpą laiko tarpą tikrai nesugebėtų sukonstruoti visiškai naujo automobilio, kurios galėtų šiandien išvažiuoti į bendro naudojimo kelius.
„Aston Martin“ ir „Red Bull“ nebus vienintelės šio projekto autorės. Prie automobilio kūrimo prisidėjo „Michelin“, kuri specialiai šiam modeliui sukurs milžiniškas apkrovas sugebančias atlaikyti padangas. 6,5 litro, 12 cilindrų benzininį variklį sukūrė „Cosworth“ kompanijos inžinieriai, kurie nusprendė, jog automobilio širdis privalo išlikti atmosferinė. Papildomos jėgos varikliui suteiks tik Formulės - 1 boliduose matyta KERS sistema, kuri tam tikrą laiko tarpą sugeba padidinti variklio išvystomą galią.
Partnerių sąrašą galima tęsti ir toliau. 7 laipsnių automatinę transmisiją kuria „Ricardo“ įmonės darbuotojai, kroatiško superautomobilio autoriai iš „Rimac“ rūpinasi hibridinės jėgainės konstrukcija, „Multimatic“ bus atsakingi už „Valkyrie“ struktūrą, „Alcon“ ir „Surface Transforms“ tieks stabdžių diskus ir stabdžių sistemą, „Bosch“ specialistai atveš variklio valdymo kompiuterį, stabilumo ir sukibimo kontrolių valdymo blokus, o priekinių bei galinių žibintų kūrimu rūpinsis „Wipac“.
Daugiau informacijos apie šį automobilį turėtume sužinoti per artimiausius mėnesius, tačiau kaip ir daugelis tokio tipo projektų, taip ir „Aston Martin Valkyrie“ daugeliui liks tik svajonių automobiliu. „Aston Martin“ planuoja pagaminti tik 99 bendro naudojimo keliams ir 24 lenktynių trasoms skirtus automobilius. Visi iki vieno buvo išpirkti akimirksniu.
Lenktyninis automobilis skirtas bendro naudojimo keliams - tokį apibūdinimą labai dažnai mėgsta naudoti sportiškus automobilius kuriantys gamintojai. Kai kurie pramonės gigantai mėgsta kartelę pakelti aukščiau ir sukurti tokį automobilį, kuris turėtų Formulės - 1 technologijas.
„Ferrari“ prieš daugiau nei porą dešimtmečių pristatė „F50“, kuris, gamintojo teigimu, buvo Formulės - 1 bolidas skirtas bendro naudojimo keliams. Nors gamintojas šiuo savo kūriniu labai didžiavosi, tačiau „F50“ turėjo tik vieną bendrą komponentą su Formulės - 1 bolidu - tai variklio blokas. Visa kita - matyta kituose „Ferrari“ automobiliuose. Tuo tarpu Ženevos automobilių parodoje užsukę į „Aston Martin“ stendą pamatėme tai ko nesitikėjome - bendrą „Aston Martin“ ir „Red Bull“ inžinierių kūrinį - „Aston Martin Valkyrie“.
Parodoje demonstruotas automobilis, deja, buvo vadinamas prototipu, o ne serijinei gamybai paruoštu modeliu. Tačiau tuo stebėtis nereikėtų, nes „Aston Martin“ ir „Red Bull“ per tokį trumpą laiko tarpą tikrai nesugebėtų sukonstruoti visiškai naujo automobilio, kurios galėtų šiandien išvažiuoti į bendro naudojimo kelius.
„Aston Martin“ ir „Red Bull“ nebus vienintelės šio projekto autorės. Prie automobilio kūrimo prisidėjo „Michelin“, kuri specialiai šiam modeliui sukurs milžiniškas apkrovas sugebančias atlaikyti padangas. 6,5 litro, 12 cilindrų benzininį variklį sukūrė „Cosworth“ kompanijos inžinieriai, kurie nusprendė, jog automobilio širdis privalo išlikti atmosferinė. Papildomos jėgos varikliui suteiks tik Formulės - 1 boliduose matyta KERS sistema, kuri tam tikrą laiko tarpą sugeba padidinti variklio išvystomą galią.
Partnerių sąrašą galima tęsti ir toliau. 7 laipsnių automatinę transmisiją kuria „Ricardo“ įmonės darbuotojai, kroatiško superautomobilio autoriai iš „Rimac“ rūpinasi hibridinės jėgainės konstrukcija, „Multimatic“ bus atsakingi už „Valkyrie“ struktūrą, „Alcon“ ir „Surface Transforms“ tieks stabdžių diskus ir stabdžių sistemą, „Bosch“ specialistai atveš variklio valdymo kompiuterį, stabilumo ir sukibimo kontrolių valdymo blokus, o priekinių bei galinių žibintų kūrimu rūpinsis „Wipac“.
Daugiau informacijos apie šį automobilį turėtume sužinoti per artimiausius mėnesius, tačiau kaip ir daugelis tokio tipo projektų, taip ir „Aston Martin Valkyrie“ daugeliui liks tik svajonių automobiliu. „Aston Martin“ planuoja pagaminti tik 99 bendro naudojimo keliams ir 24 lenktynių trasoms skirtus automobilius. Visi iki vieno buvo išpirkti akimirksniu.