Sportinis automobilis yra ir avangardinis, ir puristiškas, be jokių detalių, kurios trukdytų sukurti švarias ir grynas formas. Koncepcinis GT neturi durų rankenėlių, išorinių šoninių veidrodėlių ar kitų nebūtinų dekoratyvių detalių.
Tai dinamiškas sportinis automobilis su ilgu variklio dangčiu, be jokių nereikalingų atsikišimų, su charakteringa raudona linija, dalinančia kėbulą horizontaliai. Bagažinės durelių nėra, šoninių durų dizainas intriguojantis ir inovatyvus, dvigubas išmetimo vamzdis įmontuotas centre, vairo forma ir, žinoma, pats vardas atkartoja GT originalą, be jokių retro dizaino užuominų.
Tačiau, „GT Concept” ne tik mėgdžioja savo protėvius, jis iš naujo atranda inovatyvią, ryžtingą ir žavią GT pirmtako idėją. Jo paskirtis – populiarus sportinis ir greitas automobilis. „Opel GT Concept“ sumontuotas galingas 1,0 l darbinio tūrio, trijų cilindrų variklis su turbina, gerai žinomas „ADAM“, „Corsa“ ir „Astra“ modeliuose, savo sportinėje versijoje išvysto 107 kW/145 AG ir maksimalų 205 Nm sukimo momentą.
Variklio galia perduodama galiniams ratams per mechaninį besiblokuojantį diferencialą ir sekvencinę 6 pavarų greičių dėžę, kurios pavaros perjungiamos svirtelių prie vairo pagalba. Dvivietis vos 1000 kg sveriantis automobilis iš vietos iki 100 km/h įsibėgėja per 8 sekundes ir pasieka maksimalų 215 km/h greitį.
GALERIJA
Noriu daugiau naujienų iš Ženevos automobilių parodos!