„F-Type SVR“ bus gaminamas su kupė ir kabrioleto kėbulo tipais. Tiek viena, tiek kita modelio versija bus komplektuojama su 5.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris pasieks 575 arklio galių esant 6500 aps/min. ir 699 Nm sukimo momentą esant 3500 - 5000 aps/min. diapazone.
Šis jėgos agregatas bus poruojamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara. Šis įdomus ir „Jaguar“ automobiliams nebūdingas receptas leis „F-Type SVR“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.5 sekundės ir pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį.
Kaip bebūtų keista, tačiau greičiausia „F-Type“ modelio versija patenka į tų automobilių sąrašą, kuriuos galima naudoti ne tik lenktynių trasoje, bet ir bendro naudojimo keliuose. Nepaisant galingesnio variklio, didesnių stabdžių diskų, triukšmingesnės išmetimo sistemos, „F-Type SVR“ pakaba buvo sukonfigūruota taip, jog automobilį vairuojantis automanas jaustųsi komfortiškai ir patogiai. Vargu ar daugelis tokių automobilių pirkėjų trokšta kratydamiesi 100 ar 200 kilometrų važiuoti iki lenktynių trasos.
Automobiliai visuose „Jaguar“ salonuose pasirodys šių metų vasarą.
„Jaguar F-Type SVR“ kainuos nuo 115 tūkst. eurų.
GALERIJA
Noriu daugiau naujienų iš Ženevos automobilių parodos!