• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Alfa Romeo“ markės stende daugiausiai dėmesio sulaukė naujoji „Giulia“, tuo tarpu kamputyje stovėjusi „Giulietta“ daugeliui buvo neįdomi. Kodėl? Nes iš pirmo žvilgsnio, tai tas pats automobilis, kuris šioje parodoje stovėjo praėjusiais metais.
Vis dėlto, parodoje demonstruotas automobilis mums visiems dar kartą priminė, jog prieš šešeris metus pristatytas modelis bando iš paskutiniųjų neatsilikti nuo savo pagrindinių konkurentų. Atsižvelgiant į dabartinius „Alfa Romeo“ planus, tai greičiausiai paskutinis kartas, kai gamintojas atnaujinto šį kompaktišką hečbeką, nes po dviejų ar trijų metų išvysime visiškai naują modelį.

„Alfa Romeo“ markės stende daugiausiai dėmesio sulaukė naujoji „Giulia“, tuo tarpu kamputyje stovėjusi „Giulietta“ daugeliui buvo neįdomi. Kodėl? Nes iš pirmo žvilgsnio, tai tas pats automobilis, kuris šioje parodoje stovėjo praėjusiais metais.
Vis dėlto, parodoje demonstruotas automobilis mums visiems dar kartą priminė, jog prieš šešeris metus pristatytas modelis bando iš paskutiniųjų neatsilikti nuo savo pagrindinių konkurentų. Atsižvelgiant į dabartinius „Alfa Romeo“ planus, tai greičiausiai paskutinis kartas, kai gamintojas atnaujinto šį kompaktišką hečbeką, nes po dviejų ar trijų metų išvysime visiškai naują modelį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alfa Romeo Giulietta (2)


Patys maloniausi ir laukiamiausi pokyčiai buvo atlikti automobilio interjere. Parodoje demonstruoti modeliai buvo ne pačios kukliausios, bet ir ne pačios geriausios komplektacijos. Parodoje matytas modelis turėjo visą reikiamą komforto įrangą, ir buvo aprūpintas nuostabiomis odinėmis sėdynėmis.
Techninė automobilio pusė buvo dar kartelį patobulinta. Nuo šiol visi benzininiai ir dyzeliniai agregatai atitinka „Euro 6b“ taršos reikalavimus. Variklių gamoje liko tie patys, laiko patikrinti, benzininiai ir dyzeliniai variklių, kurių darbinis tūris svyruos nuo 1.4 iki 2.0 litrų.

REKLAMA

Alfa Romeo Giulietta (3)


Pati sportiškiausia modelio versija nuo šiol bus vadinama „Veloce“ vardu. Šios modifikacijos priekinius ratus suks 1.75 litro, 240 arklio galių išvystantis agregatas, kuris bus suporuotas su dvigubos sankabos automatine pavarų dėže.
Atsinaujinusi „Giulietta“ į „Alfa Romeo“ atstovybes atriedės po poros mėnesių. Lietuvoje šis modelis turėtų pasirodyti vasaros pabaigoje.

GALERIJA



Noriu daugiau naujienų iš Ženevos automobilių parodos!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų