Patys maloniausi ir laukiamiausi pokyčiai buvo atlikti automobilio interjere. Parodoje demonstruoti modeliai buvo ne pačios kukliausios, bet ir ne pačios geriausios komplektacijos. Parodoje matytas modelis turėjo visą reikiamą komforto įrangą, ir buvo aprūpintas nuostabiomis odinėmis sėdynėmis.
Techninė automobilio pusė buvo dar kartelį patobulinta. Nuo šiol visi benzininiai ir dyzeliniai agregatai atitinka „Euro 6b“ taršos reikalavimus. Variklių gamoje liko tie patys, laiko patikrinti, benzininiai ir dyzeliniai variklių, kurių darbinis tūris svyruos nuo 1.4 iki 2.0 litrų.
Pati sportiškiausia modelio versija nuo šiol bus vadinama „Veloce“ vardu. Šios modifikacijos priekinius ratus suks 1.75 litro, 240 arklio galių išvystantis agregatas, kuris bus suporuotas su dvigubos sankabos automatine pavarų dėže.
Atsinaujinusi „Giulietta“ į „Alfa Romeo“ atstovybes atriedės po poros mėnesių. Lietuvoje šis modelis turėtų pasirodyti vasaros pabaigoje.
GALERIJA
Noriu daugiau naujienų iš Ženevos automobilių parodos!